מבולבלת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מבולבלת
    רוית
    08/10/2008

    אורית רציתי להתייעץ איתך אני מתכננת ללמוד קוסמטיקה ואני נמצאת בשלב שבו אני מתלבטת לגבי מקום הלימודים אני לא מתכוונת להישאר בארץ ועל כן איני בטוחה באיזה מוסד כדאי לי ללמוד על מנת שיוכל להעניק לי תעודה בינלאומית חשוב לי שהמוסד יעניק יחס חם ואישי, שהלימודים יהיו ברמה גבוהה ושהמוסד יעניק תעודה בינלאומית ונחשבת איכותית בתחום הקוסמטיקה המוסדות שאני שוקלת בתור אופציה הם ג'יג'י אקדמי המכללה לקוסמטיקה רפואית איב סנטר אני מאמינה שאת בקיאה מאוד בתחום ותוכלי להמליץ לי על המוסד שהכי יתאים לי. אני מודה לך, רוית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבולבלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבוללת

    אורית בן יהודה
    08/10/2008

    היי רוית:)

    אני באופן אישי הייתי ממליצה לךתחילה ללמוד במכללה לקוסמטיקה רפואית,בדימול אזור

    הבורסה ,שם תקבלי תעודה של משרד הבריאות הישראלי.

    כדי לעבוד בחו"ל שום מוסד מאלו ששאלת עליו, אינו נותן לך רישיון עבודה בחו"ל.

    כדי לקבל תעודה המאפשרת לך ללעבוד בחו"ל, עלייך אחרי סיום לימודי הקוסמטיקה

    של משרד העבודה, ללמוד לימודי סידסקו דרך ארגון הקוסמטיאיות שם תקבל תעודה בינלאומית.

    כדי לקבל יותר פרטים והכוונה היתקשרי לארגון הקוסמטיקאיות , דברי עם

    רחל הטלפון הוא: 03-7959109, היא תיתן לך את כל הפרטים.

    מקוה שעזרתי, שיהיה בהצלחה.

    שנה טובה וגמר חתימה טובה.

    אורית בן יהודה אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו