חורים וכתמים...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חורים וכתמים...
    תאיר
    12/10/2008

    שלום, אני בת 18 וחצי סובלת מתת פעילות של בלוטת התריס... אף פעם לא היו לי פצעים בפנים אבל תמיד היה לי מין חורים קטנים (הלכתי לרופא עור והוא טען שזה יוצא עקב שחורים שיוצאים מתחת לעור )לפני כשנה התחלתי לסבול מהופעת פצעים באזר המצח ובאזור הפאות,לאחר שהפצעים מתייבשים נישארים לי כתמים חומים.הייתי בטיפול קוסמטי פעם אחת ואחרי הטיפול נישארו לי המון כתמים כאלה,הקוסמטיקאית אמרה לי שהעור שלי יותר מדי רגיש ואסור לי לגעת בו. אני משתמשת במשחה שמייבשת פצעים שהקוסמטיקאית הביאה לי קוראים למשחה double action ובסבון אסותא..יש לי ממש יובש בפנים מתוצאה של התכשירים האלה אז הפסקתי לתתקופה וכרגע אני שמה קרם פנים על בסיס אלוורה ומדי פעם ואזלין.. אני מתחננת בבקשה שתעזרי לי למצוא את הפיתרון שיעלים לי את החורים בפנים ואת הכתמים!!!אשמח אם תעני בהקדם האפשרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חורים וכתמים...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חורים וכתמים

    אורית בן יהודה
    12/10/2008

    הי:)

    ברוכה הבאה לפורום.

    אתסובלת מתת פעילות של בלוטת התריס -היפותירואידיזם., דבר כשלעצמו קשור למערכת ההורמונאלית

    ויכול לגרום לעור שמן ואקנה(פצעי בגרות). דאגי להיות כל הזמן מאוזנת מבחינת התרופות.

    לגבי היובש, לא להשתמש באלוורה ווזלין ,גשי לבית מרקחת וקני משחה בשם "ויטה מורפן"

    או "בפנטן+" ,שתי המשחות אנטיספטיות ומריחתם למשך מספר ימים על האיזורים המקולפים

    והמגורים יחזירו את מצב העור לקדמותו.

    קוסמטיקאית פרא רפואית טובה יכולה בהחלט לבצע טיפול פנים גם בעור רגיש

    בלי להשאיר סימנים וכתמים.

    ממה שכתבת הייתי ממליצה על שימוש בסבון המכיל חומצות אלפא וביתא וכמו כן שימוש

    בחומר הנקרא "אזלק ", המפחית את הפרשת השומן בכ 40% , החומר גורם לקילוף עדין

    שיכול לעדן את הנקבוביות החומר מכיל חומצה אזלאית שיכולה גם לסייע בהבהרת הכתמים .

    ניתן למרוח בצורה נקודתית "אקטיב ג'ל" על פצעים קיימים ולהשתמש בעדינות כדי לא לגרום ליבוש

    ייתר בפנים . חשוב למרוח קרם הגנה לעור שמן יחד עם חומרים אלו.

    לאחר שתגיעי לריפוי הפצעים ישנו חומר מצויין בשם ליין קונטרול המכיל חומצה אלפא ליפואית

    וDMAE החומצה האלפא ליפואית גורמת לקילוף בתוך נקבוביות העור ולצמצומם.


    את צריכה הפניה לאבחון טיפול והדרכה אצל קוסמטיקאית פרא רפואית טובה.

    כתבי לי את מקום מגורייך ואנסהלמצוא בשבילך קוסמטיקאית מומלצת.

    בברכת חג שמח.

    אורית בו יהודה אורמדיקס



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורית..שאלה נוספת

    תאיר
    14/10/2008

    המשחה "אנזק" מעלימה גם את החורים?או שבשביל זה דרוש טיפול אחר.?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    אורית בן יהודה
    14/10/2008

    היי:)

    "אזלק" מטפלת העור השמן ובפצעי הבגרות, היא גורמת למרקם עור קצת יותר חלק,

    אך כמו שכתבתי לך , קראי שוב את תשובתי הקודמת על ה שימוש ב"ליין קונטרול" ותכונותיו, לאחר

    ריפויהאקנה .

    חג שמח

    אורית בו יהודה אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו