מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חורים וכתמים...תאיר12/10/2008
שלום, אני בת 18 וחצי סובלת מתת פעילות של בלוטת התריס... אף פעם לא היו לי פצעים בפנים אבל תמיד היה לי מין חורים קטנים (הלכתי לרופא עור והוא טען שזה יוצא עקב שחורים שיוצאים מתחת לעור )לפני כשנה התחלתי לסבול מהופעת פצעים באזר המצח ובאזור הפאות,לאחר שהפצעים מתייבשים נישארים לי כתמים חומים.הייתי בטיפול קוסמטי פעם אחת ואחרי הטיפול נישארו לי המון כתמים כאלה,הקוסמטיקאית אמרה לי שהעור שלי יותר מדי רגיש ואסור לי לגעת בו. אני משתמשת במשחה שמייבשת פצעים שהקוסמטיקאית הביאה לי קוראים למשחה double action ובסבון אסותא..יש לי ממש יובש בפנים מתוצאה של התכשירים האלה אז הפסקתי לתתקופה וכרגע אני שמה קרם פנים על בסיס אלוורה ומדי פעם ואזלין.. אני מתחננת בבקשה שתעזרי לי למצוא את הפיתרון שיעלים לי את החורים בפנים ואת הכתמים!!!אשמח אם תעני בהקדם האפשרי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חורים וכתמים
אורית בן יהודה12/10/2008הי:)
ברוכה הבאה לפורום.
אתסובלת מתת פעילות של בלוטת התריס -היפותירואידיזם., דבר כשלעצמו קשור למערכת ההורמונאלית
ויכול לגרום לעור שמן ואקנה(פצעי בגרות). דאגי להיות כל הזמן מאוזנת מבחינת התרופות.
לגבי היובש, לא להשתמש באלוורה ווזלין ,גשי לבית מרקחת וקני משחה בשם "ויטה מורפן"
או "בפנטן+" ,שתי המשחות אנטיספטיות ומריחתם למשך מספר ימים על האיזורים המקולפים
והמגורים יחזירו את מצב העור לקדמותו.
קוסמטיקאית פרא רפואית טובה יכולה בהחלט לבצע טיפול פנים גם בעור רגיש
בלי להשאיר סימנים וכתמים.
ממה שכתבת הייתי ממליצה על שימוש בסבון המכיל חומצות אלפא וביתא וכמו כן שימוש
בחומר הנקרא "אזלק ", המפחית את הפרשת השומן בכ 40% , החומר גורם לקילוף עדין
שיכול לעדן את הנקבוביות החומר מכיל חומצה אזלאית שיכולה גם לסייע בהבהרת הכתמים .
ניתן למרוח בצורה נקודתית "אקטיב ג'ל" על פצעים קיימים ולהשתמש בעדינות כדי לא לגרום ליבוש
ייתר בפנים . חשוב למרוח קרם הגנה לעור שמן יחד עם חומרים אלו.
לאחר שתגיעי לריפוי הפצעים ישנו חומר מצויין בשם ליין קונטרול המכיל חומצה אלפא ליפואית
וDMAE החומצה האלפא ליפואית גורמת לקילוף בתוך נקבוביות העור ולצמצומם.
את צריכה הפניה לאבחון טיפול והדרכה אצל קוסמטיקאית פרא רפואית טובה.
כתבי לי את מקום מגורייך ואנסהלמצוא בשבילך קוסמטיקאית מומלצת.
בברכת חג שמח.
אורית בו יהודה אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאורית..שאלה נוספת
תאיר14/10/2008המשחה "אנזק" מעלימה גם את החורים?או שבשביל זה דרוש טיפול אחר.?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
אורית בן יהודה14/10/2008היי:)
"אזלק" מטפלת העור השמן ובפצעי הבגרות, היא גורמת למרקם עור קצת יותר חלק,
אך כמו שכתבתי לך , קראי שוב את תשובתי הקודמת על ה שימוש ב"ליין קונטרול" ותכונותיו, לאחר
ריפויהאקנה .
חג שמח
אורית בו יהודה אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


