פיצעונים ע"ג הפנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פיצעונים ע"ג הפנים
    אורית
    19/10/2008

    שלום רב, ביתי כבת 19 עם פיצעונים על הפנים מעין חררה. הולך ובא. נמצאת בשרות צבאי ולאחר הטירונות החריפה הבעיה למרות טיפול כגון סבון וכו'. אני (האמא) לומדת קוסמטיקה באחד מבתי הספר המובלים. שאלתי: האם זה אטי לשלוח את ביתי למרצה בבית הספר שיש לה מכון בבית (אני מתחילת לימודי) שהיא לדעתי תוכל לסייע לה (גם מבחינת אישיותה) אם זה מקובל וגם היא גרה בסביבת המגורים שלנו. בברכה ותודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיצעונים ע"ג הפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיצעונים ע"ג הפנים

    אורית בן יהודה
    19/10/2008

    היי:)

    ברוכה הבאה לפורום.

    והמון הצלחה והנאה בלימודי הקוסמטיקה.

    לגבי שאלתך, אני לא הייתי עושה זאת, את צריכה לקחת בחשבון שהקוסמטיקאית המרצה

    תלווה אותך לאורך כל לימודייך.

    אין לי ספק שהיא בעלת מקצוע טובה , אך קחי בחשבון שמעורב כאן תשלום באופן אישי

    למרצה. ומעבר לכך , חישבי על המקרה הגרוע מכל , שמסיבה כל שהיא הטיפול לא יעלה יפה.

    רופא פלסטיקאי שלימד אותי לפני שנים, סיפר לי מנסיונו האישי, שדוקא בטיפולים

    שהם "פורטקצייונרים" היכרות אישית , משפחה וכדו' "חוקי מרפי" פועלים לרעת המטופל

    וכל הפשלות נופלות דווקא על מיקרים אלו. לא נעים....

    אני במקומך הייתי מוצאת קוסמטיקאית טובה שלא קשורה למקום לימודייך ויש

    הרבה כאלו.

    עצם שאלתך מראה על חוסר שלמות והתלבטות .

    זו דעתי האישית.

    בברכת חג שמח.

    אורית בן יהודה אורמדיקס







    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו