נזק אחרי טיפול דחוף!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נזק אחרי טיפול דחוף!
    דנה
    21/10/2008

    לביתי בת ה- 10 יצאה נקודת שומן בלחי שהובחנה ע"י קוסמטיקאית רפואית כמיליום. היא טענה שזה לא מסובך ואין מה לדאוג אחרי דקירה ולחיצות היא שמה לה פלסטר וזהו. עבר כבר שבוע ולילדה יש שטף דם עם עור מחוספס באזור אני פוחדת שתשאר לה צלקת האם צריך למרוח משהו או שנעשה נזק בלתי הפיך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נזק אחרי טיפול דחוף!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נזק אחרי טיפול

    אורית בן יהודה
    22/10/2008

    הי דנה:)

    מיליום אכן מוציאים בעזרת מחט.אך כנראה שהקוסמטיקאית לא היתה מיומנת מספיק,

    ויצרה לחץ גדול על המקום , שיצר שטף דם וכנראה קרוסטה (קרום שנוצר מפגיעה בעור).

    אכן מראה לא אסטתי , אני מבינה שהדבר נראה לך מפחיד ואולי לא הפיך.

    אך צלקת לא נראה לי שתשאר, המיליום נמצא בשכבת עור שמתחדשת.

    שטף הדם יעבור מעצמו, בקשר לעור המחוספס (קרוסטה), מירחי משחה

    בשם"ויטה מורפן" -להשיג בבית מרקחת ללא מרשם, מס' פעמים ביום המשחה גורמת

    לחידושו וריפוי מהיר של העור, כמו כן היא אנטיספטית. בנוסף מירחי לילדתך קרם הגנה משמש

    כדי שלא יווצר כתם.

    זיכרי ,לעור יכולת התחדשות מדהימה, בעיקר בגיל צעיר.

    אל דאגה

    אורית בן יהודה אורמדיקס


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו