אני חייב להבין אחת ולתמיד מה כדאי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני חייב להבין אחת ולתמיד מה כדאי
    עידן
    31/10/2008

    דבר ראשון כמובן, תודה מראש על העזרה. אני בן23 שחום, ויש לי באזור הפנים אזורים עם שער כהה ורחוק מפלומתי, האזורים הם במצח, מעל הגבות ובין הגבות. מה כדאי-לייזר או אפליציה? יש לציין שהורדתי כמה פעמים עם רצועות שעווה מוכנות, האם הדבר פסול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליזר או אפילציה?

    אורית בן יהודה
    31/10/2008

    היי עידן:)

    עור שחום מגיב פחות טוב לטיפולי ליזר או IPL.

    הסבר: בטיפולי ליזר או IPL , קרן האור מתבייתת על פיגמנט השיערה (ועל פיגמנט כהה ככלל )

    ובאמצעות הפיגמנט חודרת לזקיק השיערה,פוגעת בנימי הדם

    המספקים חמצן לשערה וע"י כך מופחט בהדרגה השיער המיותר.

    אצל בהירי עור עם שיער כהה הטיפול עובד נהדר, ככל שהעור כהה יותר, הדבר מצריך שימוש

    באנרגיה נמוכה יותר כדי לא לגרום כויות, בנוסף פיזור קרן האור מתבזבז גם על שטח העור הכהה.

    לכן במידה ואתה שחום מאוד, לא תמיד ניתן לבצע טיפול הסרת שיער בליזר .

    כדי לקבוע התאמה לטיפול יש לגשת ליעוץ.

    באופן כללי , אפילציה יעילה יותר באיזור הפנים , אם כי בעור שחום, יש צורך להוסיף

    חומר מדכא פיגמנטציה ולהשתמש בקרם הגנה משמש, אפילציה בנוסף היא השיטה היחידה

    המסירה שיער לצמיתות בהצלחה של 100%.

    הסרת שיער ברצועות שעווה או בשעווה אפשרית וגברים רבים כיום מסירים שיער בשעווה

    לעידון מראה הגבות.

    מקווה שעזרתי לך להבין, במידה ויש עוד שאלות אשמח לענות.

    אורית בן יהודה אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו