עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה
    טל
    01/11/2008

    שלום ד'ר . ישלי שיער בהיר (בלונדיני) והייתי רוצה לנקות מהגבות שלי אבל הפחד שלי הוא שמה שאני ימרות מהגבות יהפוך אחר כך לשערות גסות ושחורות וזה לא יתאים לצבע גבותי הרגיל ... מה דעתך בעניין ? אוסיף ואומר שכאשר בפנים גילחתי את השפם חלק גדל כשערות שחורות אבל עדיין נישארו שיערות בלונדינות ... אבל במקום אחר בפנים שמרטתי עם פינטצה השערות הפכו לעבות ושחורות .. האם זה קשור לזה שמרטתי בפינטצה? או שמרטתי בצורה לא נכונה ? ואם כן איך אוכל לגלח שוב אבל בצורה שהשערות יהפכו לפחות גסות .... תודה מראש .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה

    אורית בן יהודה
    01/11/2008

    היי ספיר:)
    ברוכה הבאה לפורום.
    תיקון:אני לא ד"ר ,אני קוסמטיקאית פרא רפואית.

    לגבי שאלותייך: מריטה ע"י פינצטה במקומות בפנים, למשל לחיים או פאות עלולה לגרום

    לצמיחת שיער עבה ושחור יותר, עדיף לבצע אפילציה, זוהיא הדרך היחידה להסיר שיער

    בלונדיני בפנים בלי לגרום להתרבות השיער ולהשחרתו.

    לגבי גבות , מנסיוני מריטת גבות בלונדיניות ע"י פינצטה או שעווה לא גורמת לצמיחת

    שיער שחור, אך כהיסתייגות אוסיף ואומר שהדבר שונה מאדם לאדם ולא ניתן לצפייה מראש.

    ניתן להסיר שיער מהגבות גם ע"י אפילציה(מחט חשמלית) , דבר היחסוך ממך, מריטה חוזרת

    ונשנית לאורך חייך, כמובן רק אצל אפילטורית/קוסמטיקאית מומלצת.

    ערב טוב

    אורית בן יהודה אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו