שאלות בקשר לקוסמטיקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות בקשר לקוסמטיקה
    טל
    09/11/2008

    ארוית שילי מס' שאלות אליך ואשמח אם תעני . 1) בקשר למה ששאלו על שלות שגדלות מתחת לעור .. שערה שכבר גדלה מתחת לעור איך אפשר להוציא אותה שלא תגדל מתחת לעור ושתיגדל רגיל (חוץ מאפילציה ) 2) הנקדות השחורות שגדלות על האף האם הם קשורים למאכלים שאכלנו כגון מטוגן .. ואם כן לאיזה מאכלים .. ואם יש שטיה ביתית להסיר אותם .?! 3) האם הנקדות השחורות האלו גורמות לאדמומיות באף ? 4) ויש מצב שהנקודות השחרות ההללו גודלות גם ליד השפה העליונה ? כי שמסתכלים ליד השפה רואים נקודות או חרוים כאלו הם זה אחד מהמקומות שהנקודות שהחורים גודלות שם ? 5) האם השחורים האלו גורצים גם להתרחבות של האף .. ואסביר מה הכונה ... לפעמים ניראה לי שהאף יותר רחב ולפעמים הוא יותר צר אין לי ככ' מושג למה זה קשור .. הבנתי שזה בדרך ככל קורה אחרי שינה ביגל השרירים הרפויים או משהו בסגנון .. אשמח לתשובה וממש סליחה על כול השאלות פשווט עד שמצאתי מישהי שמבינה בנושא ואפשר לישאול אותה אז שאלתי כול מה שרציתי לדעת :) תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות בקשר לקוסמטיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות בקשר לקוסמטיקה

    אורית בן יהודה
    09/11/2008

    היי טלי:)

    ברוכה באה לפורום.

    תשובות:
    1. כדי לשחרר שיערה שגדלה מתחת לעור יש להשתמש בתכשיר בשם "פוליסן" של חברת velona

    ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות .

    אפשרות שניה,לגשת לקוסמטיקאית מומלצת , היודעת לשחרר את השיערה ע"י מחט(לא חשמלית).

    על השיערה הצטבר עור קרני, כך שביידים מיומנות אין סכנה להצטלקות.

    2. שיטה ביתית להסיר נקודות שחרות מהאף היא לקנות מדבקות המיועדות לכך מבית מרקחת.

    אם כי , המדבקות לא עושות עבודה מושלמת, רצוי לבצע ניקוי פנים אצל קוסמטיקאית פרא

    רפואית. לגבי מאכלים הגורמים אקנה ונקודות שחורות , הדעות חלוקות, עליך לשים לב

    אלו מאכלים משפיעים לרעה על עורך. דבר אחד שדי ברור כיום הוא שמוצרי חלב המכילים

    הורמונים כגון פרוגסטרון, מחמירים אקנה ויצירת חלב(נקודה שחורה) , המלצה שלי לא

    להוריד לגמרי מוצרי חלב , אך להמעיט בהם.

    3. האדמומיות באף לא קשורה לנקודות השחורות, אלה להתרחבות כלי דם -תופעה הנקראת

    קומפרוז. אפשרות נוספת במידה והאדמומיות היא בצידי האף ומלווה בקשקשת היא סבוראה.

    אי אפשר לשעת בודעות ללא איבחון עור פנייך.

    4. נקודות שחורות (קומודונים) אכן מופיעות גם על גבולות השפה גם העליונה וגם התחתונה.

    5 . התרחבות האף לא קשורה לנקודות השחורות אלה לבצקת (הצטברות נוזלים), קורה

    שלאחר שנת הלילה קמים קצת עם נפיחות במקומות שונים בפנים ,למשל שקיות מתחת לעיין

    הבולטות בבוקר.

    תרגישי חופשי לשאול כל שאלה.

    בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאורית

    טל
    10/11/2008

    הי ארוית . קודם כול אגיד תודה שענית על שאלותי . ובקשר למה שכתבת על האדמומיות באף שזו התרחבות של כלי דם כיצד אוכל לטפל בזה ? עם קרמים ? או ניקוי הפנים ? וכד' ועוד שאלה בקשר לנוקדות השחורות אמרו לי שטיה להוריד אותם והיא ככה .. לחמם קומקום לשים את הפנים כ10 דק' רבע שעה ואחר כך להסיר אותם האם שיטה זו טובה ? כי שמעתי שאדי הקומקום גם הם גורמים לאדמומיות .... אשמח לתשובה תודה מראש .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטלי

    אורית בן יהודה
    10/11/2008

    היי טלי:)

    בנוגע לנימי דם, באופן כללי עלייך להימנע ממקלחות חמות סאונה שמש ובטח לא אדים חמים,

    כל אלו מחמירים את מצב הקומפרוז (נימי הדם המורחבים).

    גם אני בתור קוסמטיקאית פרא רפואית , כאשר אני מבצעת טיפול פנים, באם מגיעה לקוח/ה

    עם נימי גם מורחבים, אני תמיד מעמידה לנגד עיני את התועלת מול הנזק ובהרבה מקרים

    במידה והקומפרוז חמור והנקודות השחורות (קומודונים) לא משמעותיים מידי, אני לא לוחצת על

    איזור וזה כדי לא להחמיר את מצב הקומפרוז, הנקודות השחורות ישובו ,כל אחת וקצב הפרשת

    החלב שלה, אני מסבירה ללקוח/ה מדוע אני לא משחררת את הנקודות האלו ותמיד ההסבר

    מתקבל בברכה, הדבר הראשון העומד לנגד עיני הוא לא לגרום נזק.

    לכן בבקשה בוודאי שלא בעצמך על תתעסקי בפניך, את עלולה לגרום להחרפת הקומפרוז.

    ובכלל באופן כללי היום רוב הקוסמטיקאיות לא משתמשות באדים, יש דרכים חלופיות.

    ניתן להשתמש בפילינגים הפועלים על העור בצורה של המסה, בשום פנים לא פילינג

    גרגירים, דבר הגורם להחרפת קומפרוז.

    במידה ויש עוד שאלות , את מוזמנת לשאול

    בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורית ...

    טל
    10/11/2008

    חח שוב אני :) 1) רציתי לשיאול אם זה שיש לפעמים אדמומות זה אורמ שיהיה כך לכול החיים ? או שאם נפסיק אם המקלחות החמות האדים וכו' זה יפסק ? 2) דבר שני מי שיש לו את האדמומיות הזו לא יכול להוריד את השחורים בלי אדים כאילו על יבש עם לחיצה בלבד ? 3 )שאלה שלישית אמרת שאשיה שבאה לך עם האדמומיות באף את לא נוגעת בשחורים שלה כי זה יכול להחריף את המצב וליגרום לנזק .. מה הנזק ? ולמה את לא יכולה להוריד לה עם הקרם המסה שאמרת שזו אחת השטיות להורדת שחורים ...? 4) שאלה רביעית ואחרונה האם כול בנאדם מועד לאדמומיות או רק אנשים מסויימים ? שוב אומר תודה וסליחה על כול השאלות והסקרנות םשוט אין לי כ'כ את מי לשיאול שמבין בנושא אשמח אם תמשכי לענות לי על שאלות אלו או על שאלות שיצוצו בעתיד :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדמומיות בפנים ונקודות שחורות

    אורית בן יהודה
    10/11/2008

    הי טלי:)

    נטיה לאדמומיות וקומפרוז, היא גנטית, לא כל אחד נוטה לאדמומיות וקומפרוז .הפסקת מקלחות

    חמות לא תסיר את האדמומיות רק תמנע החרפה.

    אני לא מנקזת נקודות שחורות במקומות עם נימי דם בולטים, כי הדבר גורם להחרפת המצב.

    כדי לנקז נקודות שחורות ישנם חומרי ריכוך בהם משתמשים בקליניקות, אך יש צורך בזהירות

    בטיפול בעור היפרמי (אדמומיות נימי דם בולטים).

    ישנם טיפולים רפואיים להעלמת קומפרוז, פני בקשר לכך לפורום רפואת עור פוטודינמית.

    אשמח לעזור בעתיד

    אורית בן יהודה אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדמומיות באזור האף

    טל
    11/11/2008

    שוב אני:) האם כול אדמומיות היא קומפרוז ? כי האדמימות שלי היא רק באזור האף והיא לפעמים חולפת ולפעמים חוזרת ... ודווקא גיליתי שאחרי מקלחת חמה שעשיתי האדמומיות ירדה וזה היה ניראה כאילו ממש ניקה לי את הפנים .... יכול להיות שמה שיש לי זה ביכלל לא קומפרוז אלא אדומיות שבאה והולכת כתוצאה של נגיעה באזור האף או ליכלוך וכד' ? יכול להיות שאם אני יקפיד על נקיון יסודי של הפנים זה יעבור ? (כמו עם המקלחת החמה שעשיתי ) תודה מראש :]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדמומיות באף

    אורית בן יהודה
    12/11/2008

    היי טלי:)

    כנראה שהאדמומיות היא סבוראה: מחלה דלקתית קשקשית של הקרקפת, הפנים ובמקרים

    מסוימים גם איזורים אחרים.הגורמת לחיספוס ואדמומיות, יכולה לבוא ולחלוף.

    גורמים למחלה הם: תורשה,לחץ פיזי , לחץ נפשי, תזונה ואף הורמונים.

    לחברת NBC של חביבה ריבקין יש קרם מצויין לסבוראה, אני מציעה לך לגשת

    לאבחון אצל קוסמטיקאית.

    בברכה אורית הן יהודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו