המלצה על לימודים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה על לימודים
    רויטל
    12/11/2008

    צהריים טובים.. אני מתעניינת בבתי ספר ללימודי קוסמטיקה. אני רק בתחילת דרכי ולכן אשמח להכוונה בנושאים: 1. אם יש בית ספר שאחת מכן למדה בו ויכולה להמליץ עליו. 2. איך בוחרים בית ספר? מה הקריטריונים?? אשמח לתשובה מהירה.. רויטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצה על לימודים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה על לימודים

    אורית בן יהודה
    12/11/2008

    היי רויטל:)

    ברוכה הבאה לפורום.

    בעיקרון כל בתי הספר מלמדים על פי תכנית הלימודים של משרד העבודה.

    אני ממליצה על המכללה לקוסמטיקה רפואית .כיום נמצאת בדימול באזור הבורסה.

    אני בטוחה שתצאי משם עם ידע רב, יחד עם זאת מנסיון של 19 שנה בתחום אני יכולה לאמר לך

    בודאות כי התחום הוא נרחב מאוד , והלימודים האמיתיים מתחילים לאחר קבלת התעודה.

    לאחר קבלת תעודת משרד העבודה, את יכולה ללמוד במכללה של חוה זיגבויים, הדבר יתרום לך

    ידע נוסף ,גם אני למדתי שם בין הייתר.

    שיהיה בהצלחה.

    אורית בן יהודה אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו