שיעור יתר בהריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיעור יתר בהריון
    אור
    21/11/2008

    שלום רב מזה כ -10 שנים מורידה שיער מהפנים (פאות סנטר) בעקבות שיעור יתר על ידי שעווה+ אפילציה, כיום אני בהריון והמשכתי במנהגי רק שלפתע בגלל השינויים ההורמונלים השיער צומח מהר ושחור יותר, גם עשיתי טיפול אחד של אפליציה על חום נמוך בגלל חשש מלעשות אפליציה בהריון - טיפול שלא הועיל במיוחד. מה עלי לעשות? להמשיך לעשות שעווה למרות שנראה כי המצב מחמיר? האם ניתן לעשות טיפול אפילציה בהריון? האם השיער ימשיך לגדול כך גם אחרי הלידה או יתאזן? מה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיעור יתר בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעור יתר בהריון

    אורית בן יהודה
    22/11/2008

    היי אור, ברוכה הבאה לפורום:)

    שיעור יתר בהריון היא תופעה מוכרת. בגלל השינוי ההורמונאלי בגוף ,בזמן הריון השיער נעשה

    עבה יותר ,כמו כן בהריון נוצרים זקיקי שיער חדשים.

    לרוב לאחר הלידה מצב השיעור חוזר לקדמותו. ידועה התופעה של נשירת שיער הראש

    בצורה מוגברת לאחר הלידה, הדבר קורה מהסיבה שהזכרתי(ישנה סיבה נוספת של חסרים

    תזונתיים עקב ההריון והלידה ,אך זה לא הנושא), גם שיער הראש מתעבה בזמן ההריו ונוצרים

    זקיקים חדשים, לכן מורגשת נשירת יתר לאחר לידה.

    לכן לפי דעתי, עדיף בזמן ההריון למרוט את השיער המיותר בשעווה, אין טעם לעשות אפילציה

    בזמן ההריון במקרה שלך ,מאחר ורוב הסיכויים שחלק מהשיער ינשור מעצמו.

    אני מציעה לך , שמספר חודשים לאחר הלידה תעשי בירור הורמונאלי אצל אנדרוקרינולוג

    כדי לבדוק חוסר איזון, במידה וקיימת בעייה הורמונאלית רצוי לטפל ובמגביל לעבור טיפולי אפילציה.

    מאחלת הריון ולידה קלים.

    בברכה אורית בן יהודה , אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    אור
    23/11/2008

    אורית, תודה על התגובה המהירה שאלה נוספת, האם יתכן כי לאחר המריטה באמצעות השעווה המצב יהיה גרוע יותר?, עד היום השיער צמח רך ואיטי ועכשיו הצמיחה מהירה ויש יותר שערות כהות וקוצניות. אני לא מעוניינת להגיע למצב בלתי הפיך. האם לקראת סוף הריון זה כבר משתפר ? או רק לאחר הלידה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    אור
    23/11/2008

    האם השיער ינשור גם לאחר הורדתו על ידי שעווה? או לפחות יחזור למצב הקודם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    אורית בן יהודה
    23/11/2008

    היי אור:)

    השיער והמצב ההרמונאלי מתאזן רק לאחר הלידה.

    לגבי מריטת השיער בשעווה , את כתבת שאת נוהגת לשלב שעווה ואפילציה,

    לכן כמו שאמרתי עדיף בזמן ההריון למרוט את השיערה ע"י שעווה ואין טעם באפילציה.

    בדרך כלל מצב השיעור חוזר למצבו הקודם ,למעט מקרים של חוסר איזון הורמונאלי

    גם לאחר הלידה , זה לא אומר שזה יהיה המצב אצלך, אך תמיד עדיף לעבור

    בירור הורמונאלי לאחר הלידה.

    בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו