מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיעור יתר בהריוןאור21/11/2008
שלום רב מזה כ -10 שנים מורידה שיער מהפנים (פאות סנטר) בעקבות שיעור יתר על ידי שעווה+ אפילציה, כיום אני בהריון והמשכתי במנהגי רק שלפתע בגלל השינויים ההורמונלים השיער צומח מהר ושחור יותר, גם עשיתי טיפול אחד של אפליציה על חום נמוך בגלל חשש מלעשות אפליציה בהריון - טיפול שלא הועיל במיוחד. מה עלי לעשות? להמשיך לעשות שעווה למרות שנראה כי המצב מחמיר? האם ניתן לעשות טיפול אפילציה בהריון? האם השיער ימשיך לגדול כך גם אחרי הלידה או יתאזן? מה לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעור יתר בהריון
אורית בן יהודה22/11/2008היי אור, ברוכה הבאה לפורום:)
שיעור יתר בהריון היא תופעה מוכרת. בגלל השינוי ההורמונאלי בגוף ,בזמן הריון השיער נעשה
עבה יותר ,כמו כן בהריון נוצרים זקיקי שיער חדשים.
לרוב לאחר הלידה מצב השיעור חוזר לקדמותו. ידועה התופעה של נשירת שיער הראש
בצורה מוגברת לאחר הלידה, הדבר קורה מהסיבה שהזכרתי(ישנה סיבה נוספת של חסרים
תזונתיים עקב ההריון והלידה ,אך זה לא הנושא), גם שיער הראש מתעבה בזמן ההריו ונוצרים
זקיקים חדשים, לכן מורגשת נשירת יתר לאחר לידה.
לכן לפי דעתי, עדיף בזמן ההריון למרוט את השיער המיותר בשעווה, אין טעם לעשות אפילציה
בזמן ההריון במקרה שלך ,מאחר ורוב הסיכויים שחלק מהשיער ינשור מעצמו.
אני מציעה לך , שמספר חודשים לאחר הלידה תעשי בירור הורמונאלי אצל אנדרוקרינולוג
כדי לבדוק חוסר איזון, במידה וקיימת בעייה הורמונאלית רצוי לטפל ובמגביל לעבור טיפולי אפילציה.
מאחלת הריון ולידה קלים.
בברכה אורית בן יהודה , אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אור23/11/2008אורית, תודה על התגובה המהירה שאלה נוספת, האם יתכן כי לאחר המריטה באמצעות השעווה המצב יהיה גרוע יותר?, עד היום השיער צמח רך ואיטי ועכשיו הצמיחה מהירה ויש יותר שערות כהות וקוצניות. אני לא מעוניינת להגיע למצב בלתי הפיך. האם לקראת סוף הריון זה כבר משתפר ? או רק לאחר הלידה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אור23/11/2008האם השיער ינשור גם לאחר הורדתו על ידי שעווה? או לפחות יחזור למצב הקודם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אורית בן יהודה23/11/2008היי אור:)
השיער והמצב ההרמונאלי מתאזן רק לאחר הלידה.
לגבי מריטת השיער בשעווה , את כתבת שאת נוהגת לשלב שעווה ואפילציה,
לכן כמו שאמרתי עדיף בזמן ההריון למרוט את השיערה ע"י שעווה ואין טעם באפילציה.
בדרך כלל מצב השיעור חוזר למצבו הקודם ,למעט מקרים של חוסר איזון הורמונאלי
גם לאחר הלידה , זה לא אומר שזה יהיה המצב אצלך, אך תמיד עדיף לעבור
בירור הורמונאלי לאחר הלידה.
בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


