הסרת שיער

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת שיער
    א.א.
    24/11/2008

    שלום אורית! כבר מזה 3 שנים אני מורידה שיער בפנים. לעומת מצב התחלתי מצבי כן השתפר - חייבת גם לציין כי כשהתחלתי לא היו לי שערות על הפנים חוץ מאזור של הפאות - להיום כבר מה שנשאר לאחר טיפולים ארוכים בלייזר (אלכסנדריט) זה שערות בודדות בצדדים והעיקר הבעיה היא הצוואר. אין בעיה הורמונאלית כלשהי לשם כך עשיתי כל הבדיקות כדי להיות בטוחה. נאמר לי שיש סטייה ממש מינימלית מהנורמה. במקביל לטיפולים רופא נשים המליץ לי על דיינה (עדיין ממשיכה איתה - איתה כן ראיתי שינוים יותר משמעותיים). עם הזמן התחלתי לדאוג "למה הטיפולים לא ממש עוזרים" לכן לפני 3 חודשים פניתי לאנדוקרינולוגית. היא אמרה לי להמשיך עם דיינה וגם הוסיפה לי אנדרוקור (10מ"ג). הבעיה היא שהיום היה לי טיפול אחרון כי נאמר שהשיער נהייה דליל ולייזר לא תופס אותו כמו פעם וכדאי מעכשיו להמשיך לאפילציה. רציתי לשמוע את דעתך כללית על הטיפול באנדרוקור ומה היית ממליצה לי לעשות הלאה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת שיער

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסרת שיער

    אורית בן יהודה
    25/11/2008

    היי, ברוכה הבאהלפורום:)

    שילוב של דיינה ואנדרקור מיועד לנשיםבעלות פעילות הורמונלית לא תקינה.

    מאחר ואנדרוקור הוא חומר המעכב את פעילות ההורמונים האנדרוגנים(הורמונים גבריים)

    כנראה שבבבדיקות שנערכו לך נמצאה רמה לא תקינה של הורמונים אנדרוגנים, טיפול כזה

    ניתן לדיכוי הורמון הטסטטורון (הורמון זה קיים אצל כל אישה לצד ההורמונים הנשיים),

    הטסטוסטרון הגבוה גורם לצמיחת יתר של שיער הגוף והפנים ואנדרוקור יחד עם הדיינה

    מיועד לדיכוי צמיחת השיער המיותר במקרה שלך. גם סטייה מינמלית מהנורמה גורמת

    לשיעור יתר ואף לאקנה(פצעי בגרות).

    אני לא רופאה אך מאחר והאנדורקרינלוגית המליצה לך כך, כנראה שיש סיבה לכך.

    הפסקת הטיפול התרופתי עלולה לגרוםלשיער שהסרת בליזר לשוב ולצמוח.

    המלצתי להמשיך בטיפול התרופתי ולעבור טיפולי אפילציה לסיום תהליך

    הסרת השיער.

    בהצלחה, אורית בן יהודה אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה

    א.א.
    25/11/2008

    היי אורית תודה רבה על התשובה :) אבל יש לי עוד שאלה קצר צרה לא יודעת רק אם תוכלי לענות לי עליה. אם אנו מדברים על טיפולי המשך - אפילציה הייתי רוצה לשאול אותך (אני יודעת שלכל אחד זה מאוד אינדיווידואלי אבל בטוח יש איזשהי הערכה) כמה מפגשים מצריך טיפול פנים כזה. תוכלי קצת להסביר איך זה עובד? מה התהליך של המפגש כזה. וכל כמה זמן עושים טיפול מסוג זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה

    אורית בן יהודה
    26/11/2008

    היי:)

    בתהליך האפילציה מאלחשים קודם את המקום המטופל ע"י משחה בשם "אמלה" או"דוקאין",

    שתי המשחות מכילות אותן מרכיבים, פשוט חברה אחרת ומשמשות לאילחוש המקום המטופל.

    מכסים את האיזור המרוח בניילון וממתינים כ 40 דקות, הדבר מאפשר טיפול נסבל הרבה יותר.

    בתהליך האפילציה מחדירים מחת דקיקה לזקיק השיערה וצורבים את הנימים המספקים חמצן

    לשיערה. באפילציה אין חשיבות לצבע השיער או לעוביו.

    לגבי הערכת זמן טיפול , בלתי ניתן לענות, כבר 20 שנה אני מטפלת באפילציה , השאלה

    נשאלת שוב ושוב אך לתת תשובה בלתי אפשרי מאחר והדבר תלוי בגורמים רבים,

    כמו המערכת ההורמונאלית, תדירות ההגעה לטיפול וזמן הטיפול.

    הדבר היחידי שאני יכולה לאמר לך בוודאות הוא, שמי שמתמיד בטיפול ואינו סובל מבעיות

    הורמונאליות , מגיע ל 100 % הצלחה בהסרת השיער.

    בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו