שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    טל
    01/12/2008

    שלום אורית :) רציתי לישאול אותך בקשר לאדמומיות באזור האף .. תיראי יש לי עור ממש בהייר ולפעמים מופעים לי אדמומיות באזור האף כאילו לא אדמומיות ראציינית פשוט בקצה האף הוא קצת אדום כזה רציתי לדעת למה זה ואיך לטפל בזה ? האם זה ביגלל שמש אוככל או נגיעות מיותרות באאף וכיצד אפשר לטפל בזה שצבע האף יהיהכמו צבע שאר הפנים ? אולי על ידי קרמים או משהו אשמח לתשובה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדמומיות באף

    אורית בן יהודה
    01/12/2008

    היי, ברוכה הבאה לפורום:)

    קשה לענות בוודאות, אך אני מניחה שמדובר בעור היפרמי, זאת אומרת עור בהיר

    ועדין הנוטה לאדמומיות בגלל ריכוז כלי דם (קומפרוז).

    במקרה כזה, כמובן שרצוי להמנע מנגיעות מיותרות המחמירות את מצב העור,

    חשוב להשתמש החומרי קוסמטיקה עדינים, קרם מומלץ לעור עם קומפרוז נקרא "D.red" של

    הולילנד קוסמטיקה וכמובן קרם הגנה משמש.

    אפשרות נוספת וכאן השאלה היא אלייך: היא אדמומיות בשני קצוות האף היכולה להופיעה

    עם חספוס או בלעדיו ויכולה להופיעה לסירוגין. במקרה כזה כנראה מדובר בסבוראה וכאן הטיפול

    שונה. כתבי לי איזה מהאפשריות נכונה לגבייך ואנסה להנחות אותך.

    בברכה , אורית בן יהודה אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו