ריניו + פרימייר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריניו + פרימייר
    sara
    29/12/2008

    שלום התחלתי להשתמש לפני שבוע בפרימייר ( נוזל הבהרה) ומעליו ריניו בהמלצת קוסמטיאית ( אני סובלת מצלקות עקב אקנה ומעור פנים לא אחיד) וזאת אחרי שהשתמשתי בראטין א קודם לכן במשך חודשיים. העניין הוא שאחרי השבוע הזה עור הפנים התחיל להתקלף והוא נראה ביום חסר ברק (מט) ואינו אחיד. קוסמטיאית אחרת שדיברתי איתה בטלפון אמרה לי כי עליי להפסיק את הפרימייר והריניו במשך 3 שבועות ואז לחזור לריניו בתדירות של פעם בשבוע וכי עליי להשתמש בלחות מאוד גבוהה על מנת לשקם את העור( סרום ויטה או סקין אקטיב) וכי הלחות שנתנה לי הקוסמטיקאית (שהינה בהרכבה עצמית?) אינה מספיקה. האם זה נכון, אני התחלתי את הטיפול הזה כי אני רוצה לטשטש את הצלקות האם בפעם בשבוע אני אשיג תוצאות ??? מיואשת , אנא עזרתך sara

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריניו + פרימייר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רניו+פריימר

    אורית בן יהודה
    30/12/2008

    היי:) ברוכה הבאה לפורום.

    החומרים שאת משתמשת בהם , נהדרים ועשים עבודה טובה, אך לדעתי התחלת להשתמש בהם

    בבת אחת ועורך הגיב בחריפות יתר. לכן אני ממליצה לך להפסיק את השימוש למשך ארבעה

    חמישה ימים ,בזמן זה קני מבית מרקחת קרם "ויטה מורפן" ומירחי בנדיבות במשך היום והלילה.

    העור שלך קיבל פילינג ברמה קלה לכן מריחה של ה"ויטה מורפן" תסייע לחידוש העור לנשירת העור

    המתקלף.כמובן בשעות היום למרוח קרם הגנה מספר פעמים ביום.

    כאשר תרגישי שעורך חוזר למצבו הרגיל , חיזרי בהדרגה לרניו+פריימר, תחילה לילה כן לילה לא.

    מעל החומרים , מירחי לאחר מספר דקות סרום ויטה של חברת ביופור בה את משתמשת,

    הדבר מונע את חוסר החיות והקילוף. בהדרגה, כאשר את מרגישה שעורך מקבל טוב יותר את

    החומרים, עברי ללילה לילה כמובן עם סרום ויטה.

    במריחה של פעם בשבוע לא תקבלי את התוצאות הרצויות.

    תנהגי כפי שכתבתי לך, מנסיון , עורך יתקלף ויתחדש.

    אח"כ תתחילי בהדרגתיות כפי שכתבתי, עדיף לאט ובטוח, כך תקבלי את התוצאות הרצויות.

    כמובן לזכור למרוח קרם הגנה בנדיבות מספר פעמים ביום.

    במידה ותיתקלי בבעיה את מוזמנת להתייעץ שוב.

    בברכה , אורית בן יהודה אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו