מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ריניו + פרימיירsara29/12/2008
שלום התחלתי להשתמש לפני שבוע בפרימייר ( נוזל הבהרה) ומעליו ריניו בהמלצת קוסמטיאית ( אני סובלת מצלקות עקב אקנה ומעור פנים לא אחיד) וזאת אחרי שהשתמשתי בראטין א קודם לכן במשך חודשיים. העניין הוא שאחרי השבוע הזה עור הפנים התחיל להתקלף והוא נראה ביום חסר ברק (מט) ואינו אחיד. קוסמטיאית אחרת שדיברתי איתה בטלפון אמרה לי כי עליי להפסיק את הפרימייר והריניו במשך 3 שבועות ואז לחזור לריניו בתדירות של פעם בשבוע וכי עליי להשתמש בלחות מאוד גבוהה על מנת לשקם את העור( סרום ויטה או סקין אקטיב) וכי הלחות שנתנה לי הקוסמטיקאית (שהינה בהרכבה עצמית?) אינה מספיקה. האם זה נכון, אני התחלתי את הטיפול הזה כי אני רוצה לטשטש את הצלקות האם בפעם בשבוע אני אשיג תוצאות ??? מיואשת , אנא עזרתך sara
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רניו+פריימר
אורית בן יהודה30/12/2008היי:) ברוכה הבאה לפורום.
החומרים שאת משתמשת בהם , נהדרים ועשים עבודה טובה, אך לדעתי התחלת להשתמש בהם
בבת אחת ועורך הגיב בחריפות יתר. לכן אני ממליצה לך להפסיק את השימוש למשך ארבעה
חמישה ימים ,בזמן זה קני מבית מרקחת קרם "ויטה מורפן" ומירחי בנדיבות במשך היום והלילה.
העור שלך קיבל פילינג ברמה קלה לכן מריחה של ה"ויטה מורפן" תסייע לחידוש העור לנשירת העור
המתקלף.כמובן בשעות היום למרוח קרם הגנה מספר פעמים ביום.
כאשר תרגישי שעורך חוזר למצבו הרגיל , חיזרי בהדרגה לרניו+פריימר, תחילה לילה כן לילה לא.
מעל החומרים , מירחי לאחר מספר דקות סרום ויטה של חברת ביופור בה את משתמשת,
הדבר מונע את חוסר החיות והקילוף. בהדרגה, כאשר את מרגישה שעורך מקבל טוב יותר את
החומרים, עברי ללילה לילה כמובן עם סרום ויטה.
במריחה של פעם בשבוע לא תקבלי את התוצאות הרצויות.
תנהגי כפי שכתבתי לך, מנסיון , עורך יתקלף ויתחדש.
אח"כ תתחילי בהדרגתיות כפי שכתבתי, עדיף לאט ובטוח, כך תקבלי את התוצאות הרצויות.
כמובן לזכור למרוח קרם הגנה בנדיבות מספר פעמים ביום.
במידה ותיתקלי בבעיה את מוזמנת להתייעץ שוב.
בברכה , אורית בן יהודה אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


