עור הפנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עור הפנים
    אני:)
    10/01/2009

    עור הפנים שלי נהיה ממש יבש את מכירה כבר את הסיפור שלי מה את ממליצה לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עור הפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עור הפנים

    אורית בן יהודה
    11/01/2009

    היי, בתקופה זו של השנה, רבים מרגישים יובש בפנים, אך במקרה שלך לא הייתי ממליצה על קרמים

    לעור יבש, כי לפי הבנתי מהתכתבות ביננו , עורך מפריש שומן (נקודות שחורות), כמו כן

    גילך צעיר מאוד. את כרגע סובלת מעור שמן וחסר לחות וההבדל מהותי.

    לכן אני ממליצה על קרם שהוא על בסיס לחות ולא על בסיס שמן.

    קרם טוב המתאים לעונה זו של השנה ולא גורם להיוצרות נקודות שחורות נקרא "ברבדוס"

    של חברת אנה לוטן, מיועד גם לסבוראה(קשקשת) , נראה לי שקרם זה יכול לעזור לך

    בתקופה זו,. חשוב לציין שעור שמן הסובל מחוסר לחות נוטה להפריש יותר סבום (נקודות שחרות)

    והוספת לחות מאזנת אותו.

    ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות, שוב ,הקוסמטיקאית תאבחן את עור פנייך ותדע טוב ממני

    עם המלצתי מתאימה לך.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו