עזרה בהתלבטות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בהתלבטות
    בני
    11/01/2009

    אני רוצה למלא קמטי הבעה.(מצידי הפה) זו הפעם הראשונה שאני עומד לפני הזרקה. אני לא מתכוון למלא קמטים אלו ע"י הזרקת סיליקון. ההתלבטות שלי כרגע היא ,בין ,החומצה ההילרונית ,לבין האבולנס. הייתי רוצה לשמוע את דעתך המקצועית לגבי שני סוגי ההזרקות ,ומה עדיפה כמובן והאם זה לא מסוכן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בהתלבטות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיליקון או חומרים טבעיים

    אורית בן יהודה
    12/01/2009

    היי:) ברוך הבא לפורום.

    אני מאוד מתנגדת לסיליקון משום שברגע שהזרקת, הוא אצלך בגוף לתמיד.

    עם הגיל והשינויים שהוא מביא עימו הסיליקון יכול לבלוט בצורת גושים ואין דרך להוציאו מהגוף!

    ולדעתי החומר אינו בריא .(מחיר זול, לא שווה בריאות)

    ניתן להזריק חומצה הילרונית או קולגן שנספגים בגוף במשך הזמן, אפשרות נוספת היא הזרקת

    רדיאס שהוא חומר טיבעי הנותן נפח נהדר ומחזיק כשנתיים, לעומת החומרים הטבעיים האחרים

    שהזכרתי , שגם הם נהדרים אך נותנים פחות נפח ומחזיקים פחות זמן.

    כתבת שהקמטים הם מצידי הפה (לא הבנתי במדוייק), חומר ההזרקה נקבע גם לפי מקום ההזרקה.

    לכן במידה ומדובר בין הפה לאף-רדיאס הוא המתאים ביותר.

    במידה ומדובר בצידי הפה למטה, הדבר תלוי עד כמה הקמט עמוק ולפי זה מחליטים האם מתאים

    רדיאס או חומר נספג אחר.

    מקוה שעזרתי.

    בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו