מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סבון מתוקמיכלי16/01/2009
היי :) רכשתי היום סבון מתוק מסלק סוכר של עומר הגליל הבנתי שהוא מאד מומלץ לעור פנים אקנתי ורגיש מאחר והוא מאד עדין מה לגבי רחצת השיער והקרקפת? שיערי חלק, דק ונוטה לשומניות מבחינתי זה סבון מעולה..יש לו ריח מדהים של סירופ סוכר (בד"כ יש לי בעיה עם ריחות של סבונים טבעיים) והוא מבוסס על חומרי ניקוי עדינים של סלק הסוכר כלומר אינו מכיל שמנים שיכבידו לי על השיער, שזה עוד אחת מהבעיות של שמפו טבעי מבוסס שמנים אני בהחלט אנסה להתרחץ איתו מכף רגל ועד ראש. קניתי כמות מזערית של 50 ML ב30 ש"ח ואם אהפוך אותו לסבון הרחצה הקבוע שלי זה קצת מוגזם.. יש לך מושג מאיפה אני יכולה לרכוש סבון מתוק טבעי בכמות גדולה יותר (חצי ליטר לדוגמא) ובמחיר הוגן? חשוב שאהיה בטוחה גם בטבעיותו ובאיכותו ולא אקנה סתם מוצר זול אך גם לא איכותי דיברתי עם י.ד שלוס בקשר לרכישת סבון מתוק מהם והיפנו אותי לספק באיזור שלי מה דעתכן על הסבון המתוק שלהם? טבעי ואיכותי? זה בסדר לחפוף ולהסתבן איתו נכון? חשוב לי גם הריח... יש לו ריח של קרמל כזה כמו של הסבון של עומר הגליל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סבון
אורית בן יהודה17/01/2009הי:)ברוכה הבאה לפורום.
אני אישית מאמינה שאם תכשיר כל שהוא עושה לך טוב, אינו מחריף אתת מצב העור השמן והאקנתי
את יכולה להשתמש בו ולהנות.
אך מאחר והפורום עוסק בקוסמטיקה פרא רפואית ואיני מכירה את המוצרים הטיבעייים היטב,
אני ממליצה לך לפנות לפורום קוסמטיקה טבעית בפורטל זה בהנהלת קובי שמיר, אותו
אני מכירה שנים ומומחיותו בקוסמטיקה טבעית , אני בטוחה שהוא יוכל לתת לך תשובות
לגבי מוצרים טבעיים , כולל איכן ניתן להשיג ועוד טיפים....
מקווה שעזרתי.
בברכת שבת שלום, אורית בן יהודה אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


