עור אדמומי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עור אדמומי
    אלין
    17/01/2009

    שלום רב! לאחר אקנה ושימוש בראקוטן, עור הפנים שלי נהיה נקי ויפה, אך לאחר כשנה חזרו להופיע על פניי פצעונים קטנים ולא מוגלתיים ושטחיים, והעור אדמומי בלחיים... אני משתמשת בסבון פנים של ד"ר עור לעור בעייתי או בסבון קלנדולה, ובג'ל לטיפול בעור בעייתי של דרמור 10 המכיל שמן עץ התה... אך זה לא עוזר. מה לעשות עם האדמומיות בעור? תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עור אדמומי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עור אדמומי

    אורית בן יהודה
    18/01/2009

    היי:)ברוכה הבאה לפורום.

    הרבה פעמים לאחר שימוש ברואקוטן, יש חזרה של הפצעים מסיבות רבות, החל משיבושים

    הורמונליים ועד למתח נפשי.

    בדרך כלל אחרי שימוש ברואקטן העור נעשה דק יותר ורגיש עם נטייה לאדמומיות.

    מאחר ולא ראיתי אותך אני יכול לתת לךרק כיוו,ן כמובן רצוי שקוסמטיקאית טובה תראה

    אותך.

    אפשרות אחת היא שימוש בקרם "ברבדוס" של חברת אנה לוטן , מיועד בדרך כלל

    לסבוראה אך יכול להיות תוספת טובה לטיפול , כדי להרגיע את האדמומיות.

    אפשרות שנייה שימוש בקרם "קיור" של חברת ביופור שגם עוזר לפצעים וגם מרגיע את עור הפנים.

    ישנה אפשרות נוספת והיא טיפול פוטותרפי, את יכולה להכנס לאתר הרשום למעלה

    ולקרוא על הטיפול במפורט.

    כמובן שבחירת הטיפול הנכון צריך להקבע ל לאחר אבחון העור ע"י קוסמטיקאית.

    מקווה שעזרתי
    בברכה אורית בן יהודה ארמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו