טיפול פוטותרפי לאקנה וערכת אקטיליין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול פוטותרפי לאקנה וערכת אקטיליין
    אני
    19/01/2009

    שלום , אני בן 13.6 ויש לי פצעים ברמה נמוכה עד נמוכה מאד ( רופאת העור שלי אמרה לי ) אך בכל זאת הפצעים שיש לי , יהיו כמה שיהיו , מפריעים לי , גורמים לי לאי נוחות ולבושה. הרבה פעמים אני נאלץ לשים מייק אפ כדי שלא ייראו את האדמומיות של הפצעונים. חשבתי על טיפול פוטותרפי ורציתי לשאול מה דעתך על טיפול זה , והאם את ממליצה לי לעבור אותו. בקשר לערכת אקטיליין , רציתי לדעת אם את מכירה את הערכה , אם יש לך ניסיון איתה ואת יכולה להמליץ או לא להמליץ לי על שימוש בה. אשמח לתשובה מהירה , כבר שלחתי את שאלתי בכמה אתרים שונים אך ללא תשובה , אשמח אם את תעני לי כי איני רוצה לעשות טיפול או להשתמש בתכשיר או מוצר כלשהו ואח"כ להתחרט על כך. בתודה ענקית מראש !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול פוטתרפי וערכת אקטליין

    אורית בן יהודה
    19/01/2009

    היי:) ברוך הבא לפורום.

    ערכת אקטיליין היא ערכת טבעית לניקוי רעלים, ולהשלמת חסרים בתזונה.

    אני לא חושבת שערכת אקטליין היא הפתרון בשבילך ,בעם אתה בחור בריא , אינך זקוק

    לניקוי רעלים, לגבי תוספי התזונה, אתה זקוק להם רק במידה ואינך אוכל מאוזן.

    אוסיף ואמר כי איני מכירה את פעילות הערכה באופן אישי לכן אני מביעה כאן רק דעה אישית.

    אקנה נובעת מסיבות רבות החל מסיבות הורמונליות, אצל נער בגילך עולות רמות הטוטסטרון

    (ההורמון הגברי) דבר העלול אצל אנשים הנוטים לכך להתפרצות אקנה.

    לגבי טיפול פוטותרפי, טיפול זה מתבסס על הקרנת אור כחול באורכי גל של כ 420-440 ננומטר,

    אורכי גל אלה פוגעים בחומר בשם פופירינין הרגיש לאור הכחול ומופרש ע:י חיידק ה P.ACNES

    האור הכחול הורס את הפורפירין וזה מפריש רדיקלים חופשיים הגורמים להרס החיידק.

    יחד עם הטיפול הפוטותרפי יש להתאים טיפול נכון לשימוש בייתי, בדרך כלל מדובר

    בבנזואיל פרוקסיד בריכוז של 5%. אך כל מקרה לגופו לפעמים משלבים קילופים עדינים

    לריפוי האקנה בסיום הטיפול הפוטותרפי.

    חשוב לציין כי הטיפול נעשב בסדרה של לפחות 8 טיפולים כפעמיים בשבוע.

    ויש להגיע לטיפולים בזמן ולשמור על העור בבית לפי הוראות הרופא או הקוסמטיקאית המטפל/ת.

    הטיפול הפוטותרפי הוא טוב ויעיל.

    כמובן שאתה צריך אבחון של איש מקצוע כדי לקבוע שהטיפול אכן מתאים לך.

    מקווה שעזרתי

    במידה ועולות שאלות נוספות אשמח לענות.

    בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לך ...

    בדוי
    30/01/2009

    אני שאלתי את השאלה שהכותרת שלה היא " טיפול פוטותרפי וערכת אקטיליין . רציתי להגיד תודה רבה . שאלתי את אותה השאלה בפורומים רבים , ואת היחידה שענתה לי תשובה טובה שעזרה לי באמת ואני מעריך את זה מאד. אבל יש לי עוד שאלה : בד"כ מקבלים לטיפול אנשים / ילדים שיש להם אקנה ברמה קלה עד קלה מאד ? , כמה לדעתך אמור לעלות הטיפול ? , האם את עושה את הטיפולים האלו ? ושאלה אחרונה , על איזו משחה ( רצוי לא ג'ל ) את ממליצה לי לטיפול יעיל ומהיר מאד באקנה ? שוב , תודה רבה ושבת שלום !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לך...

    אורית בן יהודה
    31/01/2009

    היי:)

    מאחר ושאלת כמה שאלות , עניתי לך ואתה יכול לקרוא בתשובותיי הקודמות.
    אני אכן עושה טיפולי פוטותרפי למי שהטיפול מתאים לו.
    מחירים אני לא כותבת בפורום אתה יכול להתקשר למכון ו/או לשלוח לי מייל
    כל הפרטים רשומים ליד חתימתי האישית.

    בברכת שבת שלום ,אורית בן יהודה אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו