עור ושיער בעייתים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עור ושיער בעייתים
    אלמוניפלוני
    20/01/2009

    אני סובלת מקראוזיס פילאריס ושיעור יתר....אמרו לי שטיפולי הלייזר למיניהם יכולים לעזור לבעיה שלי..אני עושה ipl במכשיר הoptima אם שמעת עליו..ובינתיים יש שיפור במצב השיער אך יחסית ל-15 טיפולים עדיין יש לי המון ..והקרטוזיס פילאריס באותו המצב בכלל לא שופר..כבר ניסיתי להשתמש בכל המשחות שיש והלכתי להרהב רופאי עור בקשר לבעיה הזו שמפריעה לי מאוד ואין כל כך מענה חוץ מזה שהלייזר אמור לעזור..ובינתיים הוא לא..הציעו לי לעבור למכשיר הshr במכון שבו אני עוברת את הטיפולים כי אמרו ל ישהוא יותר יעיל פחות כואב ויסיר את הכמות הגדולה הזאת של השיער שיש לי בהרבה פחות זמן וביותר יעילות ושהסיכוי שהוא יחזור נמוך יותר אלה אם יצמחו שערות חדשות..בנוסף אמרו שזה אולי ישפר יותר את בעיית העור שלי הקרטוזיס פילאריס..האם זה נכון הדברים שנאמרו לי ? האם יש לך פתרון אחר לשיעור או לקרטוזיס פילאריס שהוא במצב ממש חמור אצלי ובכל הגןף..אני מסירה את השיער מכל הגוף לכן אפליציה היא לא כלכך אופציה טובה בשבילי למרות שחשבתי לנסות רק באזור החזה ומסביב לפטרמות שרוב השיער הוא פלומתי ולא נתפס כמעט בipl ואני גם לא רואה שם שיפור בינתיים אני ממש בבעיה קשה ..אני אעריץ אותך אם תוכלי לתת לי איזשהו פתרון יעיל ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עור ושיער בעייתים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרטוזיס פילריס והסרת שיער

    אורית בן יהודה
    20/01/2009

    היי :) ברוכה הבאה לפורום.

    אני מכירה את שני מכשירי הסרת שיער אותם הזכרת , ממליצה לך לבדוק איזון הורמונלי

    הדבר מאוד חשוב להצלחת טיפולי הסרת שיער, כמו כן במידה ואת מסירה באזור הידיים,

    את צריכה לדעת כי זה אזור קשה להסרה, במיוחד אם מדובר בשיער פלומתי. אך הסרת השיער

    בהחלט עוזרת לבעייה. שיער פלומתי יוסר אך ורק ע"י אפילציה, עלייך לשקול זאת שוב

    אני במקצוע כבר 20 שנה, מכשירי הלייזר והIPL חדרו לשוק רק בעשור האחרון . לפני כך

    נשים נהגו להסיר מכל הגוף שיער ע"י אפילציה למרות שהדבר דרש המון זמן וסבלנות.

    לגבי הקרטוזיס פילריס, טיפול פוטודינמי עוזר, אבל לא תמיד.

    כמו כן טיפול פוטותרפי בשילוב החומרים המוזכרים מטה- לעיתים עוזר , לא תמיד.

    בנוסף מצרפת לך חומר :

    באדיבות רונית שגב - מנהלת אתר :הקוסמטיקה הרפואית ושיקום העור.

    קרטוזיס פילריס:
    העור נראה מחוספס וגס ,בחלק מהמקרים הנגעים הם לבנים-אפורים (קרטוזיס פילריס אלבה) וקל יותר למשש את הנגעים העוריים מאשר ממש לראות אותם. במקרים אחרים בסיס הנגע הופך לאדום והעור נראה כמנוקד בנקודות אדומות קטנות (קרטוזיס פילריס רוברה). במקרים קשים במיוחד חסימת זקיק השיער יכול להביא להתפרצות של אקנה .
    האיזורים השכיחים יותר הם : החלק העליון של הזרועות. הישבנים, הירכיים הקדמיות והלחיים
    המצב מתרחש בכ-40% מהמבוגרים ו50-80% מבני הנוער. יש נטיה להקלה בסימנים בקיץ והחמרה בחורף.
    ממה זה נגרם? במצב הזה יש הצטברות של קרטין (חלבון המיוצר בעור) החוסם את זקיק השערה ויוצר מעין גבעה קטנה במוצא זקיק השערה. בחלק מהמקרים ניתן לראות את השיער חודר דרך "הפקק" הזה או נמצא מתחתיו. במישוש ניתן להרגיש מעין בליטה קטנה בגודל 1 מ"מ. כאשר הרבה זקיקי שערות מראים את הבעיה הזו נוצר משטח מחוספס בעל גבעות קטנות המפוזרות על העור במרווחים מסודרים ובעל המראה האופייני.
    מהו הטיפול?: אין טיפול יעיל או מבוסס לכך, אך מקובל כי פתיחת נקבוביות העור, והפחתת דלקת, יכולים לשפר את המצב (מתוך:eMedicine Journal, July 2, 2001, Volume 2, Number

    מה כן ניתן לעשות?

    יש להימנע מעור יבש ואמבטיות חמות. מומלץ להשתמש בסבונים עדינים. במקרים קשים יותר ניתן להשתמש במספר תכשירים מקומיים מסוגים שונים המכילים חומצות אלפא-הידרוקסי (גליקולית ולקטית), אוריאה , חומצה. לקטית,ח. סליצילית (שהיא חומצה ביטא הידרוקסית, היעילה יותר מהחומצות האלפא הידרוקסיות למצב ספציפי זה. לחומצות אלפא הידרוקסיות יש בעייה להתמוסס בסבום ולבצע את הקילוף הנדרש) . במקרה שהם לא עוזרים ניתן, ביעוץ עם רופא עור, לנסות תכשירים סטרואידים מקומיים. (באדיבות רונית שגב)

    מקווה שתשובתי עזרה, ותודה גם לרונית שגב.
    בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה! רק אשמח אם תתיחסי לזה:

    אלמוניפלוני
    22/01/2009

    תודה על החומר =] אני כבר סובלת מזה שנים וחיפשתי על זה חומר בכל הרשת ואצל כל רופא עור אפשרי ...העניין הוא שהעור שלי מאוד רגיש(אפילו כשהייתי משתמשת בשעווה יצאו לי נימים אדומים שנאשרו עד עכשיו וורידים ואדמומיות וסימני םשלא עוברים ) ובנוסף העור שלי ככה ונוטה לפיגמנטציה ככה שכל נגיעה פצע עקיצה קטנה משאירה עליו סימן לכל החיים.. וראיתי אנשים שעשו אפילציה ונשאר להם כל מיני סימנים ונפיחות ואדמומיות לאורך זמן מה שסביר להניח מאוד שיקרה בעור לי ולא יעבור..בנוסף לכן שאין לי כוח סבל כלל כך שאני לא חושבת שאוכל לעמוד בטיפולי האפילציה..וגם הוא יכול להחמיר את האדמומיות של הקרטוזיס פילאריס לא ? בכל מקרה הייתי רוצה לדעת כמו ששאלתי אם כדי לי לעבור לטיפולי הshr או להישאר ב ipl?בכל מקרה זה ידלל את השיער שלי ומה שישאר אני אשרול להוציא באפילציה שהכמות לא תהיה עצומה ..בנסף הבנתי שאחרי לידה השיערות יוצאות שוב אז אני לא יודעת כמה כדי להשקיע בכל הסיפור הזה (אני לפני לידה אני בת 19 ( אשמח אם תתמקדי בשאלה שלי לגבי המכשירים של האור ואם תוכי להסביר לי מה זה טיפול פותודרמי והאם הוא מלווה בסכנה כלשהי ?כאבים ? איפה אפשר לעבור אותו ? באיזה משחו תאני יכולה להשתמש כמו שאמרת ? השתמשתי כבר בלוקיסיד ובכל מיני משחות למניעת דלקת מקומית שקיבלתי מרופאי עור ומשחות מחנויות טבע ואפחד לא עזר לי..אני באמת אובדת עצות אשמח אם באמת הטיפול הפוטודררמי הוא לא מסוכן מבחינת הקרינה והכל ושאוכל לעבור אותו באמת ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שורה ששכחתי::

    אלמוניפלוני
    22/01/2009

    אניודעת שהטיפול הפוטודרמי פוגע בפיפינרין משהו כזה ולא בקרטנין שזוהי הבעיה של העור שלי מה שהוא לא יכול להפריש החוצה ומזה נוצר הקרטוזיס פילראיס..אז האם זה יעזור הטיפול ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה ותשובות

    אורית בן יהודה
    23/01/2009

    היי:)


    תשובות: לגבי מכשירי הסרת שיער, אני עובדת עם שני מכשירי IPL בהצלחה, אני לא יודעת עד כמה
    השיער שלך פלומתי , לגבי מכשי ה SHR אין לי נסיון איתו, החברה משווקת טוענת שהמכשיר מסיר גם שיער פלומתי.
    פלומתי, אני לא יודעת לאמר לך עם הדבר נכון, אני מציעה לך לנסות טיפול אחד , לא לרכוש סדרה
    להמתין כ3 חדשים ולראות עם אכן הטיפול אפקטיבי ורק עם אחרי תקופה כזו במידה ואת רואה שיפור, לא לפני! את יכולה להמשיך בטיפולים ואני מקווה בשבילך שהטיפול אכן
    יעזור.

    לגבי אפילציה והנטיה שלך לפגמנטציה: במקרה כזה משלבים יחד עם טיפולי האפילציה
    חומר מבהיר המדכא את הפגמנטציה, חדוש להדגיש שחובה להשתמש במסנןן קרינה מס' פעמים ביום. טיפול אצל אפילטורית טובה עם ידע מתאים , לא ישאיר לך נפיחות וסימנים!

    לגבי טיפול פוטותריי: מנסיון שלי עם קרטוזיס פילריס, אני יכולה לספר לך שטיפלתי בהצלחה
    (לא שיפור של 100% אך שיפר ניכר) בבחורה לפני חתונה שסבלה מקטוזיס פילריס בזרועות
    שהיו חשופות בלבישת שמלת הכלולות. בשילוב עם חומצה אזלאית , המבהירה פגמנטציה בעור כהה והתוצאות היו יפות.

    חשוב לציין שהטיפולים בפוטותרפיה עוזרים גם במקרים של חידוש העור, ריפוי העור, טיפולים
    לאחר פילינג עמוק ואחרי ניתוחים פלסטיים, אך רק המכשיר החדיש של חברת קיורלייט
    הCLEAR100 והCKAER100XL המשלבים יחד עם האור הכחול אור הקרוב מאוד לאינפרא
    אדום- בתשובה לשאלך ,כיצד הטיפול עשוי לעזור לקרטוזיס פילריס.

    לגבי טיפול פוטודינמי: הטיפול נעשה עם אותו מכשיר של המשמש לטיפול פוטותרפי, עם מערכות
    הקיור לייט כגון ה ICLEAR והCLEAR100 , כאשר לפני הטיפול מורחים משחה רפואית הנקראת:
    ALA המגבירה את הרגישות לעור הכחול. חשוב לציין שהשימוש במשחה זו מותרת רק לרופאים.

    גם את יכולה לנסות שימוש בחומצה אזלאית , ניתן לרכוש אצל קוסמטיקאית פרא רפואית חומר
    בשם "אזלק" של חוה זינגבויים. גם מקלף/ממיס , ובנוסף עוזר לפגמנטציה במיוחד בעור כהה

    חשוב לציין שהן בטיפול הפוטותרפי והן בטיפול הפוטודינמי בו משתמשים באור כחול אין שום
    סכנה של קרינה , אור זה אינו מכיל קרינה הפוגעת בתאים כמו קרינת הUV -קרינת השמש.
    צריך רק להקפיד שהמכון המטפל או הרופא יגן על ענייך הצורה המתאימה, ישנם מגיני עניים
    מיוחדים.

    מקווה שעזרתי.
    בברכת שבת שלום אורית בן יהודה אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה רבה רבה לך!

    ...
    24/01/2009

    ואוו תודה רבה על כל ההסבר שלך! אני אק את זה לתשומת ליבי . אוכל לשאול איפה את מטפלת ואם אפשר לעבור את הטיפולים אצלך ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה...

    אורית בן יהודה
    24/01/2009

    הי:)

    את יכולה לכתוב לי למייל המצויין בסוף כל תשובה שלי, או להכנס לאתר המצויין למעלה
    ליד התמונה.

    שיהיה לך שבוע טוב.
    בברכה ,אורית בן יהודה אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו