שאלה לגבי מוצרים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לגבי מוצרים
    ריקי
    21/01/2009

    שלום, אני בהריון שבוע 9. השתמשתי במוצרים של חוה זינגבוים לעור בעייתי. (היה לי אקנה הורמונלי לפני הריון באיזור סנטר ). אציין שאמז תחילת ההריון מצב העור השתפר מאוד פצעים נעלמו. שאלה, האם צריך להמשיך להשתמש באותם מוצרים או להחיליף למוצרים אחרים. האם מוצרים של חוה לעור בעייתי בטוחים לשימוש בהריון. אודה על תשובתך. יום כתום!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לגבי מוצרים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי מוצרים

    אורית בן יהודה
    21/01/2009

    הי:) ברוכה הבאה לפורום ומזל טוב על ההריון.

    בהריון העור יכול להשתנות לחלוטין בעקבות שינויים הורמונאליים, אצל נשים מסויימיות אקנה דווקא

    מחריף ואצל אחרות, ברות מזל כמוך האקנה משתפר.

    המוצרים של חוה בטוחים לשימוש בהריון, אל דאגה!

    אך אני ממליצה לך לפנות שוב לקוסמטיקאית שתראה אותך ותחליט העם יש מקום לשינוי

    המוצרים עקב השינוי ההרמונלי.

    יום נפלא גם לך
    בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו