טיפול במינוציקלין ונקודות אדומות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול במינוציקלין ונקודות אדומות
    ג'וזפין
    22/01/2009

    אני נוטלת מינוצקלין מזה חודשיים וחצי והתחלתי לשים לב לכך שאם מופיע פצעון הוא נעלם הרבה יותר לאט מקודם ומה גם שנשאר סימן אדום כזאת במקומו שבקושי נעלם (אם בכלל)..זה כמובן מאוד מדאיג אותי ,אני חוששת שהסימנים האלה ישארו על פני:( רציתי לדעת אם זאת תופעת לוואי של התרופה ומה ניתן לעשות(באיזה תכשירים להשתמש אולי)על מנת להעלים את הסימנים האלה? תודה מראש על ההתייחסות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול במינציקלין ונקודות אדומות

    אורית בן יהודה
    23/01/2009

    הי:) ברוכה הבאה לפורום.
    סביר להניח שאחרי שימוש ממושך במינוציקלין החיידקים מפתחים עמידות לאנטיביטיקה זו
    ולכן התרופה פחות משפיעה, זו הסיבה שיש מגמה בעולם לא לתת אנטיביוטיקה לבעיות
    שהגוף יכול להתמודד עימן בעצמו, אלה רק במקרים דחופים.

    תופעות הלוואי של מינוצקלין בשימוש ממושך :עלול לגרום הופעת זיהומי-על, בעיקר עם פטריות, ופגיעה בתיפקודי כליות.
    מומלץ לבצע ספירת דם ובדיקת תיפקודי כבד וכליה.

    הטיפולים הפרא רפואיים באקנה כיום מאוד מתקדמים ומניבים תוצאות, את יכולה לקרוא
    בפורום על טיפולי פוטותרפיה לאקנה, אשר בהחלט יכולים להוות תחליף לאנטיביטיקה.
    בנוסף, רצוי שתעברי אבחון אצל קוסמטיקאית פרא רפואית שתתאים לך תכנית טיפול לריפוי
    האקנה. לאחר ריפוי האקנה ישנם מבחר גדול של תכשירים המזרזים ריפוי פוסט אקנה
    היכול להתבטא בכתמים חומים ואדומים ואף הצטלקיות (בהן ניתן רק לשפר מעט).

    תכשירים מומלצים באופן כללי לפוסט אקנה (כתמים אדומים חומים):
    "ברייט" של חברת ביופור , מי פנים לכתמים של חביבה ריבקין .
    פילינג פאפיה של חברת קראט יחד עם סבון רימונים הניתנים שימוש בייתי.
    לחברת קארט, יש שני מוצרים יחסית חדשים .אך מנסיוני עושים עבודה נפלאה,
    הטיפול בהם נעשה אך ורק ע"י קוסמטיקאית. פילינג אחד מיועד לריפוי האקנה ולאחר
    שמשיגים את התוצאה הרצויה עוברים לטיפול בפילינג המיועד לפוסט אקנה.
    שני הטיפולים האחרונים שהזכרתי גורמים לפילינג קל (קילוף). חשוב לציין שכדי להתאים לך
    טיפול נכון , כמו שכתבתי , את חייבת לעבור אבחון נכון ע" קוסמטיקאית טובה.
    ולא לשכוח קרם הגנה משמש, גם בחורף.

    בברכת שבת שלום, אורית בן יהודה אורמדיקס.




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו