מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עזרה בבבקשה ...טל22/01/2009
שלום , אני בן 16 וקצת וכמו שבטח הבנת אני בגיל ההתבגרות ומתחיל קצת ליגול השיער של הזקן ...(יש לציןן שאני ברוך ה' לא כ'כ שעיר וגם בעל שיער בהיר למרות שבזקן זה מעעורבב זה גם שחור וגם בהיר ) ויש בעיה קטנה שמפריעה לי .. נכון כמו שלכולם יש שערות קטנות ובהירות על כול הפניםשלא ממש רואים אותם אז גם לי יש והם בלודניות ובהירות ויש שתים שלוש שערות באזור העליון של עצמות הלחיים שבתאורה מסויימת לפעמים הם ניראות יותר בלוט השערות האלה הם בתחילה שלהם בלונדינות ובקצה הם קצת שחורות ולכן בתאורה מסוימת או באור חזק של שמש זה ניראה כמו שערות שערות למרות שהם ממש דקות ולא הכי נריאות לעין הם מפריעות לי ... 1) רציתי לשיאול אותך אם כדאי לי להוציא אותם עם היד וככה הם יחזרו לגדול כמו שאר השערות הבלונדיות והקטנות שיש על הפנים ? אוסיף ואציין שהיתה לי עוד שערה כזאת באזור של עצמאות הלחי השניה והוצאתי אותה עם היד ובנתיים ברוך ה' היא לא גדלה וזה באמת הקגיש לי טוב אחר כך עם עצמי.. אז את ממליצה לעשות כך גם בשערה בלחי השניה ? 2) ואם השערה שהוצאתי בפעם הראשונה לא גדלה עד עכשיו( או שגדלה בצורה הרגילה של שאר השערות אני לא יודע ) זאת אורמת שהיא לא תגדל יותר בצורה שהיא היהת פעם שעברה ? (אציין שעבר ניראלי יותר מחודש מזמן שהוצאתי אותה ) 3) ושאלה שלשית אולי שהערות האלה שציינתי כאן הדקיקות והבודדוות שגדלות באזור העלייון של הלחים שניראות רק בתאורה מסוימת אולי אלו שערות הורמניות שגדלות בשל גיל ההתבגרות ועדיף לא לגעת בהם כי הם ינשרו ? והאם זאת ההגדרה ביכל של שערות הורמניוליות והאם הם ביכלל עתידות לינשור ? סליחה על ההודעה הארוכה אשצמח מאוד אם תעני לי על השאלות תודה מראש ! :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבקשה
אורית בן יהודה24/01/2009היי:) ברוך הבא לפורום
1. המידה ושערות אלו מפריעות לך, רצוי לא לתלוש, אלה לעבור אפילציה , במיוחד שהן שערות
בודדות .
2. יכול להיות שהשערה עדיין לא גדלה , מחזוריות צמיחת השיער שונה מאדם לאדם, תלישת השיער
עלולה לגרום לשיער לצמוח עבה וכהה יותר.
3.מאחר ואתה בחור צעיר גופך מפריש עכשיו כמיות הולכת וגדלות של הורמון הטוטסטרון
(ההורמון הגברי), לכן אין סיבה ששערות אלו ינשרו מעצמן.
עם שערות אלו מפריעות לך מאוד אתה יכול כמו שהמלצתי לעבור תהליך של אפילציה
(מחט חשמלית),שיטות אחרות כמו אינפרא אדום וליזר לא יעזרו לשיער בהיר כפי שאתה מתאר.
מקווה שעזרתי.
בברכת שבוע טוב, אורית בן יהודה אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


