צריכה עזרה עם השיער

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה עזרה עם השיער
    ג'ורג'י
    25/01/2009

    שלום, אני ג'ורג'י ויש לי שאלה שאני שואלת כבר המון זמן, מאז שנולדתי ועד לפני שנה, היה לי שיער חום ארוך, כבד, מלא, חלק ומדהים, לפני שנה ,צבעתי אותו לבלונדיני (חימצון שלקח שלוש שעות), הוא הפך לי את השיער לקש, מעל זה צבעתי אותו לשחור, זה היה מכוער אז ניסיתי חום, וסוג השיער שלי פשוט השתנה! הוא נהיה כזה קל וקצת יותר גלי, ויבש נורא, אם הייתי אוספת אותו בקוקו לעשר דקות ואז מורידה את הגומייה, הוא היה נשאר בצורה של הקוקו, ובכן, זה דרש פן והחלקות שיער יום-יומיות, וככה הרסתי לעצמי את השיער במשך שנה לפני ארבעה חודשים גזרתי אותו לתספורת קצרה, והחלטתי לגדל מחדש, הוא גדל דליל ודק וחלש הרבה יותר מפעם, והוא פשוט מכוער, מה אפשר לעשות כדי שהוא יחזור למצב הרגיל שלו? אני רוצה להדגיש שיש לי גם חסרים בתזונה, אולי זה קשור? אני אשמח אם תעני לי. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עזרה עם השיער

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה עזרה עם השיער

    אורית בן יהודה
    25/01/2009

    היי:) ברןכה הבאה לפורום.

    צר לי לשמוע על המקרה שלך. כדי להגיע לשיער בלונדיני מחום ,על הספר להשתמש בהבהרה
    שהיא חומר כימי חזק ביותר ואח"כ לצבוע לגוון הבלונדיני שאת רצית, תהליך זה לעיתים
    פוגע בשיער בצורה קשה , כמו שכתבת השיער הפך לקש.
    אח"כ שוב צבעת את השיער, עוד תהליך כימי על שיער שהיה פגוע כבר ושוב לחום.
    כל התהליכים האלו גרמו ככל הנראה לנזק.
    הסתפרת קצר, זהו הדבר הנכון ביותר שיכולת לעשות, כדי להבריא את השיער.
    את כותבת לי שיש לך חסרים תזונתיים אך יחד עם זאת כתבת שעד לפני שנה לפני כל
    התהליכים הכימיים השיער היה בריא, סביר להניח שהנזק הוא יותר מהתהליך הכימי.
    בכל מקרה לשיער בריא יש לדאוג מבחינה תזונתית, לאכילה מאוזנת של חלבונים אבץ
    ברזל וויטמינים מסוג B.
    גם מתח נפשי יכול לגרום לנשירת ולשיער לא בריא, אני מניחה שכל התהליך שעברת משיער
    ארוך חום ובריא לשיער פגוע, גרמו לך גם מצוקה נפשית והדבר יכול גם הוא להשפיע לרעה.
    השיער יכול לחזור למצבו הטבעי , עלייך להמנע מתהליכים כימיים , מתח נפשי ולדאוג לתזונה
    בריאה.חשוב גם לחפוף את השיער כל יום הדבר תורם להבראת השיער.
    בנוסף חשוב שתדעי שאת יכולה לגשת לדרמטולוג (רופא עור), ישנם היום טיפולים שונים
    היכולים לעזור לשיערך לחזור למצבו הטבעי.

    על דאגה, מקווה שעזרתי.

    בברכה, אורית בן יהודה אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו