קוסמטיקה פרא רפואית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קוסמטיקה פרא רפואית
    צחי
    30/01/2009

    שאלות. 1. מה ההבדל בין קוסמטיקאית רגילה לפרארפואית? 2. ברצוני לעשות פילינג בפנים, עד איזה אחוז של ריכוז של חומר מותר לקוסמטיקאית רגילה ופרארפואית לעשות פילינג? 3. לאיזה תוצאה יש לצפות לאחר הטיפול בפילינג אצל קוסמטקאיות? 0רגילה ופרא רפואית) תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קוסמטיקה פרא רפואית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוסמטיקה פרא רפואית

    אורית בן יהודה
    30/01/2009

    היי) ברןך הבא לפרום.
    ההבדל בין קומטיקאית רגילה לקוסמטיקאית פרא רפואית הוא בכך שקוסמטיקאית פרא רפואית
    למדה בנוסף ללימודי התעודה של משרד העבודה, לימודים במרכז רפואי הכוללים ידע על הכנת העור לפילניג ,בחומרים פעילים כדי למנוע פיגנטצייה למשל, התמודדות עם בעיות עור שונות, התעמקות בחומרים פעילים כלומר, ריכוז החומר הפעיל הנו כזה הפועל על העור בהתאם לצורך: קילוף, חידוש, הבהרה ועוד.
    לגבי ריכוזי הפילינג המבצעות קוסטיקאיות הפרא רפואיות יכול להגיע עד 40% חומרים פעילים.
    לדוגמא ה"סייף פיל" של חווה זינגבוים מכיל כ- 40% חומצות ,את יחס החומצות איני יכולה לאמר לך מאחר וזה "סוד "מקצועי של החברה המייצרת, כמו כן ניתן לעשות שילובים של פילינגים וזאת
    מתוך נסיון וידע נרכש וובהתאם לסוג העור.כמו כן ישנם פיליניגים מכניים (ע"י שפשוף).
    לגבי התוצאות אותם אתה יכול להשיג באמצעות פילינג, רשום לי מה הבעייה בעור פנייך,
    אנסה לעזור כמובן ללא שום התחייבות מאחר ולא ראיתי אותך.
    מצפה לתשובתך.כך אןכל לכוון אתך לכיוון פילינג אצל קוסמטיקאית פרא רפואית או אצל רופא.

    שבת שלום אורית בן יהודה אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לתשובתך

    צחי
    31/01/2009

    להלן הפורוט: יש לי כתמים בהירים על הפנים שברצוני להבהיר. כמו כן ברצוני לשפר את מראה עור פניי לעור בעל מרקם אחיד וחלק. אני בן 43. ושאלה נוספת: האם כתוצאה מאי רקיחה נכונה של החומר הפעיל ע"י הקוסמטיקאית יכול להיוצר כתמים בעוצמה יותר גדולה ממה שבאתי איתם? תודה רבה לתשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לתשובתך(פילינג)

    אורית בן יהודה
    31/01/2009

    היי:)

    אני מניחה שהתכוונת לכתמים כהים, ובכן ניתן לשפר את מרקם העור וכמו כן להבהיר כתמים, לא יווצרו כתמים כהים יותר מרקיחה לא נכונה של החומר, החומרים מגיעים מוכנים ובמינונים המדוייקים. יכולים להיוצר כתמים כהים יותר במידה ולא תקפיד על קרם הגנה משמש לאחר הפילניג כמו כן יש צורך במקרה של כתמים להמשיך ולהשתמש במחומרים קרטוליטים(מקלפים/ממיסים) המדכאים את המלנין שהוא החומר האחראי לכתמים ויש להשתמש בחומרים
    אלו לתקופה ארוכה מאחר וכתמי עור במיוחד בגיל שלך הם כרונים כתוצאה מחשיפה לשמש לאורך השנים. כתמי עור הם אחת הבעיות הקשות להתמודדות ודורשים שיתוף פעולה מלא של המטופל.
    לעיתים ,במידה וצבע עורך דורשזאת (עור כהה או צהוב) יש להשתמש בחומרים מדכאי מלנין לפני ביצוע פילינג כדי למנוע היפר פגמנטציה. כל מה שכתבתי נכון גם לגבי פילינגים עמוקים יות ע"י רופא.
    לסיכום: ניתן לשפר את עורך, לתת לו זוהר חיות והומוגניות, אך אין הדבר אומר שאתה עושה פילינג וזהו, עליך לשתף פעולה גם ביום יום ע"י מריחת חומרים וקרם הגנה מספר פעמים ביום!

    מקווה שעניתי על שאלתך והוספתי לך ידע.
    בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו