כנראה שיש לי סבוריאה ובעיה נוספת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כנראה שיש לי סבוריאה ובעיה נוספת
    ולד
    02/02/2009

    שלום רב, לאחרונה העור האזור האף הפך לאדום ומאוד התייבש,כשאני מעביר יד על פני האזור אני מרגיש שכבה יבשה של עור. בעיה זו הופיעה באזור האף בלבד ,משני הצדדים ולא במצח. אני גם סובל מהופעת מספר קטן של פצעונים (1-3) כל פעם בצד אחר של הפנים,בערך כל שבועיים "מתחלף" צד הפנים הנפגע. לאחרונה (בשבוע האחרון) הם הופיעו משני צידי הפנים . עוד תופעה מעצבנת מאוד היא הופעת די הרבה הרבה פצעונים קטנטנים מצד שמאל של הסנטר המטפיעים לאחר הגילוח לאחר שבוע בערך שאני לא מתגלח הם כמעט נעלמים ואז שוב חוזרים . הפצעונים הקטנים הופיעו כאשר התלחתי להתגלח בגיל 17 ומסרבים להעלם כעבור 8 שנים. האם קיים תכשיר קוסמטי כלשהו כגון סבון או משחה היכולים לטפל בכל בעיות העור שציינתי? כשהלכתי לרופא העור קביעתו הנחרצת היתה אקנה על אף שאנני סובל מנקודות שחורות בעור הפנים או פצעונים אחרים כלשהם באזור החזה או הגב וכמות הפצעונים כאמור ,די קטנה. השתמשתי ברקוטאן שלא עזר וגם בסבון לעור פנים בעייתי של דר" פישר. אחרי השימוש בסבון הרגשתי עיקצוצים בעור ולכן הפסקתי להשתמש בו. אני משתמש בסבון נוזלי רגיל של נקה 7 לשטיפת הפנים. שוטף פנים פעם אחת ביום ,בבוקר ,כל יום. תודה רבה על היעוץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סבורה ובעיה נוספת

    אורית בן יהודה
    02/02/2009

    היי:) ברוך הבא לפורום.

    אני חושבת שאת בעיית הסבוראה איבחנת נכון בעצמך, אני מאוד ממליצה לך מנסיוני עם מטופלים הנוטים לסבוראה, לנסות את הקרם לסבוראה של חביבה ריבקין NBC.
    לגבי הפצעונים המופיעים לאחר הגילוח מדובר בפוליקוליטוס (דלקת זקיק השערה).
    אתה כרגע משתמש בנקה 7 שהוא סבון מצויין בשל עצמו, אך לדעתי אתה צריך להשתמש בסבון עדין
    המכיל חומצות ,אך לא אגרסיבי מידי בשל הסבוראה, אני ממליצה לך לנסות את הסבון של חברת ביופור, מכיל חומצות אלפא ובתא הידרוקסיות בתוספת שמן עץ התה. הסבון עושה עבודה קרטולית קלה (מקלפת /ממיסה) המסייעת לריפוי הפוליקוליטוס.
    מוצר נוסף נהדר לפוליקוליטוס הוא "פוליסן" יש למרוח מקומית על אזור הפוליקוליטוס.
    את כל המוצרים שהזכרתי ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות.
    מקווה שעזרתי.

    בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך לטפל בפצעונים בעור שלא בסנטר?

    ולד
    02/02/2009

    ראשית,תודה רבה על התגובה. לגבי הסבוריה שכחתי לציין שאני לא מרגיש גרד או כל אי נעימות אחרת באזור האף ,מדובר רק באזור יבש וורוד עד טיפה אדום . הסבון שבו השתמשתי אינו של דר' פישר אלא של דר' עור. חוץ מסבוריאה והפצעונים בסנטר ,אני סובל כאמור מכמות קטנה של פצעונים על עור הפנים כרגע יש פצעון אחד מצד שמאל ושניים מצד ימין הפצעונים ממוקמים באזור הלחי אני מבחין בשוני בין סוגי הפצעונים :מצד ימין שני פצעונים קטנים שאפשר "לפוצץ " (אני נמנע מכך) ומצד שמאל פצעון אחד שלא ניתן לפוצץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך לטפל בפצעונים..

    אורית בן יהודה
    02/02/2009

    היי:)

    כנראה שאתה סובל מסבוראה יבשה וזו לפעמים מלווה בפצעונים שאינם נובעים מנקודות שחורות,
    הדרך כלל מטפלים בעזרת התכשיר לסבוראה שהמלצתי עליו ובנוסף אני ממליצה לך למרוח חומר נקודתית על הפצעים, כדי לא ליבש את העור ליד ,תכשיר המכיל בנזואיל פרוקסיד, ניתן למצוא בכל בית מרקחת. אני ממליצה שאחוז הבנזואיל פרוקסיד לא יעלה על 5% כדי לא ליצור יובש יתר.
    לגבי הסבון, במידה ואתה מרגיש נוח איתו , תמשיך להשתמש בו ונסה להוסיף את הטיפול הנ"ל.
    אשמח לשמוע ממך.

    בהצלחה אורית בן יהודה אורמדיקס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוסמטיקאית מקצועית

    ולד
    03/02/2009

    אף פעם לא בקרתי אצל קוסמטיקאית ואני לא יודע איך לבחור . האם אפשר לקנות את האל סבון עם החומצות אלפא בטא בבית מרקחת או פארם טבעי כלשהו? אני ממש לא יודע את רמת המחירים אך נראה לי שרכישה בפארם או בית מרקחת תהיה זולה יותר מאשר ייעוץ אצל קוסמטיקאית,אני צודק? חיפשתי קצת ברשת והבנתי שמשנת 2004 אפשר לרכוש בנזואיל פרוקסיד בבית מרקחת ללא מרשם רופא,האמנם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוסמטיקאית מקצועית

    אורית בן יהודה
    04/02/2009

    הי:)

    אכן ניתן לרכוש תכשירים המכילים בנזואיל פרקסיד כיום ללא מרשם בבית מרקחת.
    לגבי הסבון, אני ממליצה לך להקיש "ביופור" בגוגל, תגיע לאתר החברה , יש שם רשימה של קוסמטיקאיות העובדות עם המוצרים(הסבון) בכל הארץ.
    יעוץ אצל קוסמטיקאית לא אמור לעלות לך כסף, אתה רק צריך להתקשר ולבקש להגיע לרכוש את הסבון.

    שיהיה בהצלחה.
    אורית בן יהודה אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה,כך אעשה

    ולד
    05/02/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ג'ל לטיפול בסבוארה ופצעונים (אקנה)

    דנה
    08/02/2009

    ולד שלום, בתור אחת שסובלת שנים מסבוארה רציתי להמליץ לך על תכשיר שאני משתמשת בו. זה מותג חדש בארץ והוא נקרא קוסמדרם והתכשיר הוא הידרוג'ל לטיפול אינטסיבי ניתן להשיג אותו אצל קוסמטיקאיות בלבד. אם אתה מאזור השרון אני מכירה קוסמטיקאית שיש לה את התכשיר ממולץ ביותר אני לא מחליפה אותו, אני מרגישה כמו אדם חדש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו