מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רואקוטןנועה06/02/2009
לפני כחודש סיימתי ליטול את כדורי הרואקוטן. אני עדין סובלת מאדמומיות קלה (לא תמיד) וקילופים בפנים.ורציתי לשאול אם יש אפשרות לעשות שיזוף בהתז?.יש להזכיר שזה לא מכונת שיזוף עם אולטרה, אלא צבע . האם זה יכול באיזה שהוא אופן להשפיע על העור או לגרות אותו? תודה, נועה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רואקוטן ושיזוף בהתזה
אורית בן יהודה07/02/2009הי:)ברוכה הבאה לפורום.
מבחינה רפואית אין בעיה עם שיזוף בהתזה חודש לאחר הפסקת רואקוטן.
אך עליך לקחת בחשבון ששיזוף בהתזה יורד בכתמים מכל הגוף, בגוף זה פחות מביך ,אך חישבי איך יראו פנייך לאחר כשלושה ארבעה ימים במיוחד שאת מציינת שפנייך עדיין מתלקפים, פרושו של דבר שתחלופת התאים בפניך גדולה יותר, ותופעת הכתמים לאחר השיזוף בהתזה מושפע קשר ישיר מתחלופת תאים.
לכן עצתי בעם רצונך בשיזוףבהתזה, לעשותו בכל הגוף ובפנים להסתפק במייק אף תואם מהסיבות
שהזכרתי.
חשוב להזכיר שעשיתי בקליניקה שלי שיזוף בהתזה תקופה מסויימת, עד שנוכחתי בחסרונות שבו,
והשתמשתי בחומר האיכותי ביותר. מכונים רבים אומרים שהשיזוף מחזיק כשבוע וכך גם החברות המשווקות, אך מנסיוני בפועל קורה מה שתארתי להנ"ל לכן הפסקתי עם שירות זה.
לשיקול דעתך.
מקוה שתרמתי לך מידע נוסף.
שבת שלום , אורית בן יהודה אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!
נועה07/02/2009אני באמת אקח את לתשומת ליבי, עזרת לי המון... האמת היא שפשוט אני מתחתנת בחודש מאי ועד אז בטח שלא אוכל לשזף את הגוף בשמש אז חשבתי על הרעיון הזה...ורק רציתי, אם כבר, לשאול עוד שאלה אחת אם תוכלי לדעת לענות לי. אני בעצם סיימתי את הטיפול עצמו לפני חודש אולי טיפהל'ה יותר, הקילופים הם קטנים אבל אם מסכלים מקרוב אפשר לראות את הבדלי הצבעים ואת היובש עצמו לפני הקילוף. כמה זמן לאחר הטיפול כל זה עובר? והאם יש קרם פנים שיכול להשתלב יחד עם מייק-אפ כדי שלא ייראו סדקים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אורית בן יהודה07/02/2009הי:)
מירחי קרם "ויטה מורפן"(ניתן להשיג בכל בית מרקחת), וכמובן קרם הגנה, הדבר יקל על הקילופים.
אני מניחה שעד מאי המצב יתאזן ותוכלי לעשות שיזוף בהתזה.
מזל טוב על החתונה הקרבה.
אורית בן יהודה אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


