מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הורדת שיער באיזור הערווהשירן10/02/2009
שלום רב, ברצוני להתייעץ איתך לגבי בעייתי... לפני כ-9 שנים הסרתי שיער בלייזר במפשעות ובאיזור הערווה אך השיער חזר ,לא באותה כמות כמובן אך זה עדיין הפריע לי ולכן לפני כמספר חודשים התחלתי שוב טיפולים (טיפול שלישי) הבעיה היא שאני מאוד כהה באיזור הערווה ולאחר הטיפול השני נשארו לי צלקות לבנות כמו לאחר קילוף כוויה וכתמים חומים (פיגמנטציה) בנוסף לכך השיער חוזר ולא יורד אני רק סובלת כאבים והשיער צומח שוב, מכיוון שהאיזור הוא כהה וגם השערה כהה. בטיפול השלישי הרופאה המטפלת שלי אמרה שהיא לא ממליצה לי להמשיך ולהוריד שיער בכל איזור הערווה כי היא לא רואה שזה יצליח בגלל הכהות והפיגמנטציה והציעה לי לעשות פילינג להבהיר את המקום... שאלתי היא האם יש פיתרון לכהות הזו? והאם יש דרך אחרת להוריד את כל השיער מהאיזור הזה כי זה מפריע לי ולא אסטטי בעיניי. אודה לך על תשובתך... שירן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת שיער וכויות
אורית בן יהודה11/02/2009היי:) ברוכה הבאה לפורום.
צר לי לשמוע על בעייתך, כתמים לבנים נקראים היפו פיגמנטציה ולא תמיד ניתנים לטיפול, כתמים חומים ניתנים לטיפול , עלייך לגשת לרופא עור כדי שיתאים לך טיפול המתאים לאזור בעייתי זה.
אזור הערווה הוא איזור הורמונלי מובהק, לא ניתן להפתר מכל השיער שם, עצתי לך: ראשית טפלי בבבעיית הכתמים.
אח"כ אני מציעה לך לנסות ולעבןר טיפולים, לא בלייזר , באינפרא אדום ברמות נמוכות, מנסיון
הדבר לא גורם לכויות כמו עם לייזר, אך יש צורך ביותר טיפולים (אזור הורמונלי) בין טיפול לטיפול האזור יהייה חלק, ותזדקקי לטיפולי תחזוקה, עדיף כך מאשר טיפול במכשיר אגרסיבי מידי.
מקווה שעזרתי.
בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


