אפילציה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אפילציה
    יפעת
    11/02/2009

    התחלתי טיפול אפילציה באזור הסנטר והצוואר לאחר שבמשך כמה שנים טיפלתי בזה עם פינצטה. עברתי טיפול ראשון מאד כואב במשך 23 דקות. והתוצאות הוא המון פצעונים על הסנטר ובצוואר בתחילה היתה גם נפיחות אבל זה עבר אחרי יום יומים. שאלתי האם זה תקין? האם כל טיפול אפילציה צריך להשאיר פצעים ונפיחות כמו שזה היה. ברצוני לציין שמאז אני לא הולכת אליה ומחפשת מישהו אחר. קוסמטיקאית אמרה לי שיש כל מיני סוגים של מחטים יש מחטים זולים יותר ויש שטובים יותר האם זה נכון? ואם כן מהיא מחט טובה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפילציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילציה

    אורית בן יהודה
    11/02/2009

    היי) ברוכה הבאה לפורום.

    אין קשר בין סוג המחט, חשוב שהמחט תהייה אישית וסטרילית.
    פצעונים, לאחר אפילציה הם דלקת זקיק השיערה(פוליקוליטוס), יש דרכים למנוע זאת ע"י חיטוי נכון ושימוש בויטה מורפן לאחר תהליך האפילציה.
    נפיחות לא אמורה להיות , נפיחות ופוליקוליטוס מצביעים על כך שהמקום הזדהם.
    הדבר החשוב הוא לא סוג המחט אלא המיומנות של המטפלת!

    בברכה אורית בן יהודה אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו