אדום בקצה האף ....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אדום בקצה האף ....
    טל
    12/03/2009

    אורית שלום .... רציתי לישאו אותך על דבר מאוד מפריע לי .. תיראי העור שלי בהיר יחסית ולפעמים מופעיה באזור של קצה האף אדום כככזה , אבל זה לא אדום שניראה דלקתי או משהו ... ממה האדום הזה נובע ממאכלים או התעסקות יתרה באף או משהו בסגנון .. וכיצד אוכל לטפל באדום הזה בצורה ביתית ויעילה .. אשמח מאווד לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אדום בקצה האף ....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדום בקצה האף

    אורית בן יהודה
    13/03/2009

    היי:)ברוכה הבאה לפורום.
    עור בהירו רגיש נוטה לאדמומיות גם בימים
    קרם מאוד וגם בימים חמים. יכול להיות שמדובר בקומפרוז- נימי דם מורחבים, או בסבוראה. התעסקות יתרה באף מחמירה את המצב וכן מקלחות חמות מידי סאונה היחשפות לשמש, עישון ועוד .
    לא ידוע לי על מאכלים המגבירים אדמומיות, שתיית אלכוהול יכולה להחמיר את המצב.
    טיפול בייתי מומלץ הוא בעיקר הימנעות מכל מה שכתבתי , מומלץ מאוד לצאת לשמש עם קרם בעל מסננן קרינה גבוה ולמרוח כמה פעמים ביום!
    לגבי ההבחנה בין סבוראה לקומפרוז , אני צריכה לדעת למה כוונתך

    "אזור קצה האף"? העם מדובר בשתי קצוות האף , או בקצה האף הקדמי?

    שבת שלום, אורית בן יהודה אורמדיקס.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדום בקצה האף

    טל
    14/03/2009

    זה בקצה האף הקדמי .... אבל בעבר האדום הזה לא היה לי .. אוסיף ואמר שאני בגיל ההתבגרות אין לי מושג אם זה קשור ....וגם שהאף לא אדום תמידיי .. אבל לעיתים קרובות .... והאם אם אני ילך לקוסמטיקאית היא יכולה לפתור לי את המצב ?! תודה מראאש ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדום בקצה האף

    אורית בן יהודה
    15/03/2009

    היי:)
    כנראה שעורך רגיש ונוטה לקומפרוז כמו שכתבתיבתשובתי הקודמת.
    עלייך להמנע ממקלחות חמות מידי ,סאונות,עישון ,חשיפה לשמש והתעסקות ולחיצות באיזור זה !
    עלי להדגיש את חשיבות קרם ההגנה מפני השמש מעל הכל!
    קוסמטיקאית לא יכולה לפתור את המצב, אך ישנם תכשירים שאת יכולה לרכוש אצל קוסמטיקאית
    כמו סרום D.RED של חברת הולילנד , מצויין להרגעת עור היפרמי הסובל מנטיה לקומפרוז ואדמומיות.

    בברכת יום טוב.
    אורית בן יהודה אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו