ויטה מורפן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ויטה מורפן
    ליאת
    16/03/2009

    שלום רב! דיברתי איתך בטלפון לגבי אפילציה לפני כחודשיים ואמרת לי שכדאי לשים ויטה מורפןלאחר הטיפול באפילציה. יש לי עור רגיש מאוד לאחר הטיפול יש לי פצעונים קטנים (באזור הפאות, לא בסנטר) בצבע אדום בהיר שעוברים אחרי שבוע שבועיים. האם היא יכולה להנמיך את עוצמת החום כדי למנוע את זה? עלי לציין שאחרי הטיפול היא שמה לי משהו שנראה כמו מסיכה ואח"כ אני מוציאה ושמה איזו משחה של הקומטיקאית לטיפול בכוויות , שאני לא זוכרת את שמה. האם ויטה מורפן יכול לעזור לי, או שיש אולי משחה אחרת לזה ? אם כן אשמח לדעת מהי?היכן ניתן להשיגה? וכמה היא עולה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ויטה מורפן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויטה מורפן

    אורית בן יהודה
    17/03/2009

    היי:)
    לפי תיאורך הטיפול נעשה כהלכה, עורך רגיש לכן האדמומיות נמשכת זמן ממושך יותר, במידה ולאחר מכן לא נותרים סימנים , מומלץ למרוח ויטה מורפן כל יוםל אחר ביצוע האפילציה ומספר פעמים ביום וזה מספיק. לא לשכוח הגנה מפני שמש!
    במידהו ועשית כמו שכתבתי ועדיין יש פצעונים, ניתן להשתמש במשחה בשם אפלומצין במרשם רופאבלבד.
    עוצמת החום באפילציה תלוייה בסוג בשערה -עד כמה היא עבה ועקשנית.

    בהצלחה אורית בן יהודה אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו