היי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • היי
    ג'יזל
    19/03/2009

    יש לי מספר שאלות: 1.רכשתי מקוסמטיקאית משחה לייבוש נקודתי של פצעונים בשם "פרופולין" (המשחה סמיכה מאד בצבע בז') היא טובה מאד ואני מרגישה שיפור בפצעים שמתייבשים במהירות האם את מכירה את המשחה והאם היא מכילה פרופוליס? (הבנתי שזה חומר גלם מעולה לחיטוי) בנוסף קניתי גם קרם לחות בשם ויטמין סי 60% פורטה.האם ויטמין C יכול לשפר את מראה העור בטיפול חיצוני?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    היי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    אורית בן יהודה
    20/03/2009

    היי:)ברוכה הבאה לפורום.
    1. כן, אני מכירה את ה"פרופולין" והיא אכן מכילה פרופוליס , אני מבינה שאת מרוצה מפעולתה .
    2. ויטמין C נחקר רבות ןאכן יש לו השפעה טובה על העור הוא נוגד חימצון מעולה מבהיר מעט את העור, נוגד דלקות ואף מעודד יצור קולגן בעור.
    אך בשימוש בתכשיר קוסמטי (אני לא את "ויטמין 60% פורטה) חשוב לא רק הריכוז אלה באיזה נגזרת הוא מופיע בקרם, תמיד יש לבחור את הנגזרת השומנית(אסטר ויטמין C) מפני שהיא יציבה יותר וחודרת לקרום התא שגם הוא שומני. הנגזרת הטיבעית יותר - אסקורביק אסיד טוב יותר כתוסף מזון , בתכשיר קוסמטי נגזרת זו של ויטמין C אינה חודרת לקרומי התא, אלה עובדת חיצונית בלבד רק על השכבה הקרנית לכן היא פחות מומלצת . את יכולה לבדוק במרכיבי התכשיר שלך איזה נגזרת ויטמין C הוא מכיל.

    בברכת שבת שלום, אורית בן יהודה אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו