לימוד ומכשור לגבי אפילציה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לימוד ומכשור לגבי אפילציה
    דניאל
    02/06/2009

    שלום
    אני נורא מעוניין ללמוד להסיר שיער באפילציה, אומנם כרגע אני לא חושב על תעסוקה בזה למטרות רווח אני מעוניין להסיר בזה רק למקורבים, כי לייזר ואינפרא ממש לא בטוחים לגמרי לכולם ואני לא מוכן להתקרב לזה.
    מה הוא מכשיר האפילציה? ממה הוא בנוי, מורכב? האם צריך רקע כלשהו בתחום כלשהו כדי לעבוד איתו? והאם צריך לעבור קורס, ומה טווח העלויות של המכשיר עצמו ושל הלימודים אם צריך ? ומה הן השיטות להגדלת הראייה, משקפיים מיוחדים או זכוכית מגדלת כזו מיוחדת שמעבירים מעל שטחי הטיפול?
    אודה לך מאוד על תשובות מקצועיות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימוד אפילציה

    אורית בן יהודה
    02/06/2009

    היי, דניאל:)
    פרטים על תהליך האפילציה אתה יכול למצוא באתר שלי בדף הסרת שיער-הכתובת למעלה.
    קורס בהחלט צריך לעבור!, כל השאלות בנושא יענו לך על ידי מי שמעביר קורס לאפילציה.

    יש מס' בתי ספר, ברר דרך האינטרנט, המחירים שונים , הן לגבי המכשור והן לגבי עליות קורס,
    במידה ויש לך ידיים טובות והמון סבלנות, לך על זה.

    בהצלחה,
    אורית בן יהוד, קוסמטיקאית רפואית -אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • continuation

    דניאל
    04/06/2009

    היי
    את זאת אני מבין אבל האם מחייב לעבור קורס בכדי לעבוד עם המכשיר? או שאפשר לקבל הדרכה בקניית מכשיר האפילציה ולעבוד איתו בלי קורס או שיש קורס מזורז, הרי רוב הדברים הנלמדים בקורס מופיעים באינטרנט.

    ודבר נוסף הבנתי שיש מספר פונקציות של אפילציה, תוכלי להרחיב? על זה אני לא ממש מוצא מידע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייבים קורס-מידע דרכם

    אורית בן יהודה
    04/06/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה

    דניאל
    04/06/2009

    כמה זמן לאחר טיפול אפילציה ניתן ליטול רוקאוטן מבלי חשש?
    לגבי הלימודים , הכוונה לשאול, כשרוכשים את מכשיר האפילציה האם יש הדרכה שאפשר להסתפק רק בה עם הדרכה מאפילטורית מנוסה? או שמחייב לעבור קורס ?
    האם אפשר לרכוש מכשיר אפילציה מבלי להראות תעודה של קורס אפילציה?
    אני מעוניין להסיר לעצמי, בגלל זה אני שואל,
    אגב, אפשר להסיר גם שיערות שחורות לצמיתות בעזרת אפילציה , נכון?
    מה המחזוריות של 3 השלבים של השיערה? זה אינדיווידואלי או שיש לזה מחזוריות קבועה, הכוונה לצמיחה, מנוחה ונסיגה, לשלבים שבכל רגע נתון השיערה נמצאית, אני יודע שרק בשלב הצמיחה השיערה תיהרס לכן כמה טיפולי אפילציה בשלבי הצמיחה זקיק השיערה ייהרס לגמרי?
    תודה מראA

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    אורית בן יהודה
    04/06/2009

    דניאל שלום.
    תמיד אתה יכול לרכוש מכשיר , אך כדי לעבוד אתה זקוק להדרכה ולתעודה.
    פורום זה לא נועד ללימוד אפילציה!
    עבור קורס מסודר !

    בברכה,
    אורית בן יהודה, קוסמטיקאית רפואית- אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה על ההצפה

    א
    04/06/2009

    ברור שהפורום לא מסגרת לימודית
    אבל שאלתי שאלות אישיות שאני מעוניין לדעת
    כמו שאלה חשובה שלא נעניתי עליה,
    אחרי כמה זמן לאחר טיפול אפילציה ניתן ליטול רקאוטן?
    אני מתכוון להסיר באפילציה לפני טיפול ברוקאוטן, כדי להחליש את השיערות ואם יוסרו אז אדרבה,
    כי פשוט בעת הטיפול ברוקאוטן לא ניתן לבצע אפילציה עקב רגישות העור תחת ההשפעה של הרוקאוטן.

    ועוד שאלה, אפילציה מסירה שיערות שחורות, וכל סוג של שיערה?
    כי שיער שאנ מעוניין להסיר הוא שחור ולא פלומתי.
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נ.ב.

    א
    05/06/2009

    האם השיערה בטיפול אפילציה נושרת באותו רגע, שאם לא כן, אחרי כמה זמן?
    והאם זה הורס לגמרי את זקיק השיערה כך שהיא לא תוכל להתאושש ולצמוח יותר?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי:)

    אורית בן יהודה
    06/06/2009

    לאחר סיום תהליך אפילציה אין שו מיגבלת זמן לנטילת הרואקוטן!
    הזהירות צריכה להיות באנשים שנטלו ראקוטאן ומעוניינים לבצע כל פעולה חודרנית הדורשת מהעור התאוששות.
    בזמן אפילציה צורבים את הנימים המספקים חמצן ללזקיק השיער, הדבר גורם להתנתקות השורש ואז ע"י פיצנטצה שולפים את השיערה(לא תולשים! תלישה משמעותה שהפעולה לא נעשתה נכון) .
    אותה שיערה בתנאי שהיא בשלב צמיחה לא תצמח יותר.
    אפילציה מסירה כל סוג שיער , שחור בלונדיני , לב ןפלומתי מאחר והצריבה היא ע"י המחט ולא תלויה בהולכה ע"י פיגמנט!
    אך העניין הרבה יותר מורכב.
    בקצרה ,לכל אדם מספר מחזורי צמיחה המתפרסים על פני שנה וחצי שלוש שנים , תלוי באזורבגוף גיל גנטיקה ועוד.
    בכל מחזור צמיחה לא כל השיער הנמצא על פני העור הוא בשלב "צמיחה" -זה השלב בו הן באפילציה והן בלייזר ניתן להשמיד את אותה שערה ,חוץ מזה יש עוד שני שלבים בהן אין שום השפעה על השערה.
    לכן שלחתי אותך ללמוד על הנושא ולא דרך האינטרנט!
    יש עוד המון גורמים מלבד אלו שכתבתי כאן, אם הסרת שיער היתה תהליך כל כך פשוט,
    מספיק היה טיפול אחד בIPL או בליזר!
    זו הסיבה שמכונים שונים נותנים הבטחות לא ראליות אשר לא נתמכות במדע ובפזיולגיה המורכבת של גופנו!
    אם אתה רוצה להיות איש מקצוע טוב, למד את הנושא ביסודיות!!!!

    מקווה שהוספתי לך..

    בברכה,
    אורית בן יהודה, קוסמטיקאית רפואית-אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו