מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיעור יתראורלי18/06/2009
אורית שלום
אני בת 29 וסובלת משיעור יתר פנים, מדובר בשיער פלומתי בהיר מאד(צבע עורי בהיר) אני מסירה מספר שנים בשעווה והשיער צומח בלונדיני אבל כמובן זה מאד מפריע לי. אני מאובחנת כבעלת שחלות פוליציסטיות ואני אחרי ארבעה חודשים אחרי לידה. עושה לי רושם שהצמיחה מוגברת מאז הריון, הייתי נוהגת למרוט שערות כל חודשיים וכיום לאחר שלושה שבועות המצב לא סובל דיחוי. מה את ממליצה לי לעשות, שמעתי על משחה בשם ואניקה, האם היא יכולה לסייע לי? האם כדאי לשקול לייזר שדורש גילוח השיער??????
אשמח מאד לעזרתך כי אני דיי מיואשת מהמצב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפילציה
אורלי18/06/2009אפילציה אני עושה נקודתית על שערות שחורות, מדובר על שטחים נרחבים באזור הפנים ועד הצוואר, בנוסף על כך שאפילציה מותירה לי סימנים בעור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפילציה
אורית בן יהודה18/06/2009היי אורלי:)
האזורים שאת מתארת הם איזורים הורמונלים ואפילציה היא השיטה היחידה היעילה לאזורים אלו,
האם הסימנים שנותרו לך על העור חומים? נסי לתאר לי, כמו כן כתבי לי כמה זמן את לאחר אפילציה.
ניתן למנוע סימנים בעור בטיפול נכון.ממתינה לתשובתך.
בברכה,
אורית בן יהודה , קוסמטיקאית רפואית -אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפילציה
אורלי19/06/2009הסימנים הם אדומים, שטוחים על פני העור, סוג של הצטלקות קטנה אולי, אני עושה כל הזמן אפילציה ככה שאין לי תקופת זמן לומר לך..... האם את ידוע לך משהו על התכשיר ואניקה??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפלציה-סימנים- וניקה
אורית בן יהודה19/06/2009היי אורלי:)
בגלל שאת עושה בתדירות גבוהה אפילציה , מופיעים הסימינים האדומים וזה נורמאלי כל עוד אין "חורים" מהאפילציה והסימנים האדומים לא משנים את צבעם לחום(במקרה כזה הטיפול שונה), תקפידי למרוח ויטה מרפן כל יום על איזורים אלו- מחטא ומחדש ,כמו כן חובה למרו מסנןן קרינה 30 SPF כל שעתיים כשאת בחוץ בשעות היום! הסימנים יחלפו בסיום תהליך האפילציה.
וניקה הוא תכשיר, המיועד לעיקוב צמיחת השיער, במקרים של אפילציה כשיש הרבה מאוד שיער ואת לא רוצה למרוט ניתן להשתמש בו כדי לעקב צמיחה חוזרת של שיער (לכל שיערה מספר שלבים ויש לחזור ולבצע בה אפילציה), עוזר להתמודד עם שיעור ייתר בפנים בזמן אפילציה כשהתהליך ארוך.
וניקה מחייב מרשם רופא !
בהצלחה ויום טוב.
אורית בן יהודה , קוסמטיקאית רפואית אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


