מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איפור קבוע לגבות שהתקלף פעם שנייהליאת18/06/2009
הי אורית!
עשיתי איפור קבוע לגבות לפני כחודש התקלף לי , ואז באתי פעם שנייה לפני שבוע ועשיתי שוב והקוסמטיקאית אמרה לי שפעם שנייה זה לא מתקלף ולא מצטמק ואז זה התחיל להצטמק ויצא לי לגמרי היום.
דיברתי עם הקומטיקאית והיא אמרה לי שאבוא אליה שבוע הבא כדי שתראה את זה.
האם זה נורמלי שזה התקלף פעם שנייה או שזה רק העור שלי שאולי דחה את זה (וזה גם מה שנראה לי) ואז זה אומר שלא אוכל לעשות איפור קבוע וזרקתי סתם כסף ?
בתודה מראש,
ליאת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איפור קבוע
אורית בן יהודה19/06/2009היי ליאת:)ברוכה הבאה לפורום.
ראשית באיפור קבוע ממתינים חודש לפחות בין פעם לפעם, תאי העור מתחדשים כל 28 יום ובגיל מבוגר יותר קצת יותר מזה.
לכן חזרה על איפור קבוע פעם שנייה לאחר שלושה שבועות 21יום, היא מוקדמת מידי העור לא הספיק להתחדש ולהירפא מהאיפור הקבוע הראשון- זו טעות ראשונה.
טעות שנייה- העור מתקלף כל פעם שמבצעים איפור קבוע, בתהליך ביצוע המיקרו פיגמנטציה למעשה "שורטים" את העור וע"י כך מוחדר הפיגמנט לעור, אח"כ נוצר גלד (קרוסטה), יש למרוח על הגלד משחה לריכוך וחידוש העור, לאחר שהגלד נושר הפיגמנט הנותר אמור להשאר בעור.
בכוונה השתמשתי במילה "שריטה"- תארי לך שריטה בעור, תהליך ההחלמה הוא זהה, נצר גלד מתקלף ומבריא, רק בלי פיגמנט- כל זאת להמחשה.
לכן, אני לא מבינה איך מישהי העוסקת באיפור קבוע אמרה לך שאין גלד בפעם השנייה, תמיד יש גלד וקילוף ברמה זו או אחרת.
העור שלך דחה את הפיגמט בגלל עבודה לא נכונה, לכן בקשי , תיקון ראוי והפעם להמתין לפחות חודש. במידה שבכתיבתך "לא נשאר כלום "הכוונה לצבע מאוד חיוור שבקושי נראה ,יש להשתמש
בפיגמנט כהה יותר.
נסי עוד פעם , את אמורה לקבל תמורה מלאה לכספך.
במידה והמאפרת לא ניראת לך מקצועית ואיבדת אמון, לגיטימי לבקש את הכסף חזרה או חלקו,
בעלת מקצוע ישרה תזכה אותך.
בהצלחה
ושבת שלום,
אורית בן יהודה , קוסמטיקאית רפואית -אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
ליאת21/06/2009תודה רבה על התשובה .
תיקון: עשיתיי פעם שנייה אחרי שלושה וחצי שבועות
יש לי עוד שאלה: אני אעשה אצלה שוב שבוע הבא כלומר, שבועיים וחצי אחרי הפעם השנייה - זה בסדר? האם עכשיו זה משנה מתי אני עושה פעם שלישית?
כשאמרת לחכות חודש התכוונת לחכות חודש אחרי הפעם השלישית?
בתודה מראש,
ליאת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
אורית בן יהודה21/06/2009היי:)
התכוונתי לכל פעם!
חומר למחשבה..
28 יום זההזמן הדרוש לעור להתחדש , לכן חשוב להמתין חודש לפחות,כך יש לעור הזדמנות להתחדש ולהבריא.
לכן במידה ותעשי איפור קבוע כעבור שבועים וחצי , מדובר ב20 יום בלבד, ז"א העור עדיין לא התחדש והבריא, למרות שאולי נראה כך.
עדיף להמתין קצת כדי לקבל תוצאה טובה,הרי כבר התאכזת...
בברכה,
אורית בן יהודה קוסמטיקאית רפואית - אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי המשחה
ליאת21/06/2009שוב תודה רבה על המענה .
לגבי המשחה אני שמהבפנטן פלוס שזו משחה לריפוי פצעים עם חשש לזיהום וכו'.
האם למשחה הזו התכוונת או למשחה אחרת?
ועוד תיקון לעומת הפעם הראשונה כן נשאר צבע על הגבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
אורית בן יהודה22/06/2009היי:)
בפנטן פלוס היא משחה טובה לטיפול אחרי איפור קבוע יש למרוח אותה במשך כשבוע לאחר האיפור הקבוע כך העור לא מזהם , כמו כן מזררז את נפילת הגלד ומקשם את העור לאחר מכן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


