מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מכשיר אפילציהחן21/06/2009
היי אורית
אני מאוד רוצה ללמוד אפילציה ואני רוצה לקנות מכשיר יד שניה.
על איזה מכשירים את ממליצה? האם ידוע לך על חנות או כאלו שרוצים למכור?
הבנתי ממישהי שיש גם דוושה שאפשר לווסת את עוצמת החום של המחט, האם כל המכנות עם דוושה או שיש טכנולוגיות שונות, אשמח לקבל פרטים על טכנולוגיות של מכשירי אפילציה הקיימים ומה את אישית ממליצה , שיהיה נוח לעבוד וגם שייתן תוצאות מירביות.
אגב מצאתי מכשיר אפילציה משומש ב1500 שקל לא כתבו של איזו חברה תראי בתמונה האם את מזהה אותה והאם המחיר שווה? כתבו שיש שני מחטים מה זה אומר?
תודה מראש :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מכשיר אפילציה
אורית בן יהודה21/06/2009היי חן:)ברוכה הבאה לפורום.
אני לא מזהה את המכשיר , אני כן ממליצה לך לקנות מכשיר יד שנייה אבל של חברה ידועה
חשוב שיהיה מי שיתן שרות במקרה תקלה, אני ממליצה לך לחפש ביד 2 מכשיר של "אלקטו קנול".
גם המכשירים הכי בסיסיים של החברה עושים עבודה טובה וניתן להשיג ביד שניה במחיר זול, את רק מתחילה אין טעם לבזבז הון על כל מיני טכנולוגיות מסובכות, לכל מכשיר יש ויסות של עוצמת החום שהמחט מפיקה ואין לי מושג למה יש שתי מחטים במכשיר זה. הדבר החשוב ביותר לביצוע אפילציה נכונה ויעילה הוא כשרונך במוטוריקה עדינה ז"א ידיים טובות עבודה מדויייקת והרבה סבלנות.
אשמח לעזור לך בהמשך.
בברכה,
אורית בן יהודה, קוסמטיקאית רפואית - אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לגבי המכשיר המופיע בתמונה
צפי וגנר22/12/2012היי
אני קוסמטיקאית בעלת הכשרה פרא רפואית
לדעתי המכשיר הניראה הינו של חברת אלקטרו קנול
תשאלי בחברה
מקווה שעזרתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה ו..
חן21/06/2009לא ענית לי על השאלה של הדוושה, האם לכל מכשיר יש דוושה רגלית לוויסות החום או שיש טבניקות אחרות?
באיזה מכשיר את משתמשת? אודה על תשובותייך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנראה לי ש..
חן21/06/2009על המכשיר כתוב קנולאפיל- בלנד,
מה את אומרת על החברה הזו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצאתי מודעה נוספת
חן21/06/2009של מכשיר אפילציה ביקשתי פרטים בטלפון
אמרו לי שהמכשיר של חברת מד אפיל דגם me1 האם את מכירה? מה צריך לשאול ולבדוק לפני שאני קונה..
תודה וסליחה על כל השאלות,
נכנסתי לאתר של אלקטרו קנול, והבנתי שקנולאפיל שייך להם,
מה זה טבנולוגית, בלנד, פלאש ותרמוליזה.
אודה על תשובות בהקדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכשיר אפילציה
אורית בן יהודה21/06/2009היי:)
את חברת מד אופ אני מכירה, לא את הדגם שהזכרת, עבדתי פעם גם עם מכשיר שלהם שכלל
מספר פונקציות, אני מצאתי מנסיוני שתרמוליזה בלבד, הכוונה להעברת חשמל דרך המחט לפי העוצמה והזמן בהם את בוחרת לעבוד, זו השיטה הטובה והנסבלת ביותר ע"י הלקוחות..
המכשיר התקלקל ולא היה שווה לי לתקן אותו , לא הייתי זקוקה לכל הפונקציות, רק לתרמוליזה.
אני כבר לא זוכרת מה זה בלנד- גם על המכשיר שלי כתוב בין היתר בלנד.
פלאש- כנראה שהמכשיר מפיק גם אור, אני לא חושבת שזה יעיל.
שיטת האפלציה התגלתה במקרה לפני יותר מ130 שנה ע"י רופא עניים שחיפש שיטה לשחרר
ריס שחדר לעור בצורה לא נכונה , מכאן התפתחה השיטה, זו שיטה ותיקה מאוד , יצרני מכשרים
זקוקים לחידושים במכשור ולכן יש כל כך הרבה שיטות, יכול להיות שאפלטוריות/קוסמטיקאיות אחרות מוצאות בכל האופציות יתרון, אני מוצאת שהשיטה הרגילה(באפילציה) עובדת טוב מכולן- כיוון החום לפי סוג העור וסוג והשערה ולחיצה על הדושה או הלחצן לפי המכשיר
לפי הזמן הנראה מתאים, רוכשים את זה עם הנסיון.
אני מציעה לך להתקשר לאלקטרו קנול ולשאול פרטים על הפונקציות השונות..
מקווה שעזרתי,
בברכה
אורית בן יהודה, קוסמטיקאית רפואית -אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
חן21/06/2009על העזרה יש לי שאלות נוספות.
האם אלקטרו קנול מוכרת מכשירי אפילציה יד שניה?
האם המכשירים של חברת מד אופ גם טובים כמו אלקטרו קנול?
אני שולאת מכיוון שמישהו מעוניין למכור לי באלפיים שקל ואם זה שווה אז חבל שאפספס את ההזדמנות הזו.
האם אלקטרו קנול מוכרת גם מכשירים רגילים ולא מסובכים עם כל מני פונקציות כמו שתיארנו, כי בקטלוג של האתר הם מציעים למכירה רק מכשירים דיגיטליים, ומכשירים כאלה נוטים יותר להתקלקל. לכן אני מחפשת את המכשיר הישן והטוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
אורית בן יהודה22/06/2009היי:)
גם אלקטרו קנול וגם מד אופ חברות טובות, אלקטרו קנול יותר ותיקה ומוכרת.
מאוד יכול להיות שאת יכולה להשיג אצלם מכשיר בסיסי, חנות התצוגה שלהם צמודה למעבדה שבהם הם גם מייצרים ומתקנים מכשירים,התקשרי אליהם ושאלי.
2000 שקל למכשיר יד שניה זה קצת יקר, את יכולה למצוא יותר זול.
בהצלחה,
אורית בן יהודה -אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב תודה ו..
חן22/06/2009האם הכוונה במכשיר בסיסי שהוא עובד רק בשיטת התרמוליזה? אני לא כל כך מבינה בטכנולוגיה אני בסהכ רוצה מכשיר אפילציה שנותן תוצאות טובות, את מבינה...
כשאין דוושה לויסות עומצת החום במחט איזו פונקציה עושה זאת?
אני אברר באלקטרו קנול אם הם מוכרים מכשירים יד שניה..
ושוב תודה לך , את מקסימה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכשיר אפילציה
ענת31/03/2011שלום בנות,
אני מחפשת מכשיר אפילציה - ראיתי באינטרנט באתר מסוים שיש מישהי שרוצה למכור מכשיר של מד אופ - לאחר בירור קצר המכשיר בן 7 שנים - ולפי מה שהגברת אמרה "בקושי השתמשתי בו" - והיא רוצה על המכשיר 6500 ש"ח - לאחר בירור קצר עם מד אופ - המכשיר לא שווה יותר אולי מ-4000 ש"ח(הסכום המדויק שנאמר לי הוא בין 2000 ש"ח ל-4000 ש"ח) חוץ מזה שהוא כבר לא מיוצר כן?
ואורית לפי מה שהבנתי מדבריך כאן בפורום מכשיר יד שניה עולה עד 1,500 ש"ח בערך נכון?
תודה על התשובה
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמכשיר אפילציה - תגובה
אורית בן יהודה27/12/2012הי ענת
במחיר כזה והרבה פחות את יכולה לקנות חדש. וכן ניתן למצוא במחיר שציינתי חפשי בלוחות ואם את חברת ארגון הקוסמטיקאיות גם שם תוכלי למצוא מכשור יד שניה.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


