יש לי בעיה!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יש לי בעיה!
    דנית
    23/06/2009

    לאחר שאני מורידה שיער מהבטן/חזה (באמצע) באמצעות מכונה נהיים לי אדמומיות ופצעים שלוקח להם מס' ימים לעבור
    מה אפשר לעשות כדי למנוע את זה???

    ושיער שגודל מתחת לעור, ברגליים למשל, וזה יוצר עור לא חלק עם כאילו פצעים. מה אפשר לעשות?

    תודה דנית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יש לי בעיה!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעייה בהסרת שיער

    אורית בן יהודה
    24/06/2009

    היי דנית:)ברוכה הבאה לפורום.
    האדמומיות והפצעים שנוצרים לך לאחר מריטת השיער במכונה נקראים פוליקוליטוס- דלקת זקיק השערה. תכשיר העוזר למנוע את התופעה נקרא "פוליסן" ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות.
    כמו כן יעזור לך תכשיר זה לשיער הקלוע ברגליים גם שם נגרמת לך דלקת זקיק השערה.
    ברגליים ניתן בנוסף מאחר והעור שם עבה יותר להעזר בליפה של פעם, כל הצרות נגרמות מתחלופה
    לא טובה מספיק של העור כך מצטבר עור קרני מעל השערה, הפוליסן עושה עבודה קרטולטית (ממיסה/מקלפת) כמו כן שימוש בליפה באזורים לא רגישים כמו הרגליים עושה עבודה קרטוליטית
    ע"יי שפשוף.
    בכלל באזור הרגליים שמגיב טוב להסרת שיער בIPL אני ממליצה לך בחום לנסות טיפול זה
    רק בחרי במכשיר אמין ובמכון אמין, כך תיפתרי גם מהשיער המיותר (כ 80%) וגם מבעיית הפוליקוליטוס.
    בברכה,
    אורית בן יהודה , קוסמטיקאית רפואית -אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו