שעווה מתקלפת לפנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שעווה מתקלפת לפנים
    מעין
    24/06/2009

    שלום רציתי לשאול שאלה

    האם זה באמת בעיה לעשות שעווה בפנים?
    מדובר בשעווה שמיוחדת לפנים ולאזורים רגישים בגוף
    שעווה "אלסטו מתקלפת" של חב' הלן אביטל


    האם באמת יש קשר בין שעווה לבין הזדקנות מהירה של העור?
    והאם באמת השעווה גורמת בפנים לזירוז יציאת השיער ומה שהיה שיער פלומתי יגדל כהה יותר?
    בנתיים אני לא רואה שום הפרעה אבל אם זה יגרום נזק לעתיד אני מעדיפה להפסיק..

    הייתי עושה לייזר אבל המצב לא מאפשר.. התחתנתי לפני 4 שנים ומאז הריון הנקה הריון הנקה ועכשיו אני לפני לידה ושוב.. הנקה..

    אין לי כח לחכות ואני גם לא ממאנת לעשות הפסקת הריון בישביל לייזר...

    אשמח לתשובות :)

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שעווה מתקלפת לפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחכה לתשובה...?

    מעין
    25/06/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שעווה מתקלפת לפנים

    אורית בן יהודה
    25/06/2009

    היי מעיין:)ברוכה הבאה לפורום.
    שעווה באזור הפנים לא גורמת להזדקנות העור בתנאי שכיוון משיכת השעווה תואם את כיוון שרירי הפנים ובדרך כלל זה כך, יש להקפיד למשוך את השעוה בצורה שטוחה כנגד כיוון הצמיחה.
    מריטת שיער באזור הפנים ההורמונלי בהחלט יכולה להגביר את כמות השיער , אני נתקלת רבות בנשים שמרטו הן בשעווה והן ע"י פנצטה במשך זמו רב הטוענות שהשיער התרבה להן עם השנים.
    גם לייזר לא מומלץ לאזור הפנים, כמו שכתבתי זהו אזור הורמונלי, השיטה הטובה ביותר להסרת שיער בפנים היא אפילציה.
    לא מומלץ לבצע אפילציה בהריון מפני שבהריון מאזן ההורמונים שונה ולכן פעמים רבות יש צמיחה של שיער נוסף בשל יצירת זקיקי שיער חדשים שלעיתים נושרים ללא כל טיפול לאחר הלידה.
    בנוסף אשה בהריון מאוד רגישה ונוטה יותר לפגמנטציה (כתמים בעור), לכן רצוי להמתין לאחר הלידה.
    כרגע אני לא רואה דרך שבה את יכולה להפסיק עם השעווה מבלי להתהלך שעירה, לכן אני מאחלת לך לידה קלה ואח"כ שיקלי להתחיל טיפולי הסרת שיער ע"י אפילציה.

    בברכה,
    אורית בן יהודה, קוסמטיקאית רפואית -אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו