מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיער יתרסתיו01/07/2009
אורית שלום ,
ראיתי כאן באתר שאמא אחת כתבה לך לגבי הבת שלה הקטנה (בת 7 או משהו כזה ) שסובלת משיעור יתר ... וענית לה שיש מאכלים מסוימים כיום שמגברים לפעמים את צמיחת השיער .. רציתי לדעת איזה מאכלים מגבירים את צמיחת השיער ? ומאיזה מאכלים עדיף להפחית ?!
אשמח לתשובה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעור יתר
אורית בן יהודה02/07/2009היי סתיו:)ברוכה הבאהלפורום.
כיום לצרכים תעשיתיים מוסיפים הורמונים לעוף ולבקר כמובן שהורמונים אלו מגיעים גם ולחלב שאנו צורכים.
י סברה שהדבר גורם להתפתחות מינית מוקדמת ..
ההורמונים אחראיים בין היתר לצמיחת השיער.
הדרך להמנע מהורמונים וחומרים מזיקים אחרים היא לצרוך תזונה אורגנית שהיא יקרה הרבה יותר.
בברכה,
אורית בן יהודה, קוסמטיקאית רפואית -אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
סתיו22/07/2009האם גם בדגים יש הורמונים כאלו ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אורית בן יהודה23/07/2009היי:)
האמת שאני לא יודעת...
בברכה,
אורית בן יהודה קוסמטיקאית רפואית -אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאורית
סתיו27/07/2009הי אורית תודה על התשובות ...
ישלי שאלה בנושא אחר לשיאול ...
1) אפעם לא יצא לי להוריד את השחורים שבאף אצל קוסמטיקאית ועכשיו היתי רוצה לעשות את זה ביגלל שבתקופה האחרונה זה קיים וזה מפריע לי .. ורציתי לישאול האם אחרי שהקוסמטיקאית מורידה את השחורים האם האף יהיה אדום למשך כמה ימים או משהו כזה ביגלל הנגיעות בו והלחץ עליו ?
2) אחרי תצתקופה של כמה זמן זה יחזור על עצמו ?
3) כמה יעלה לי טיפול פנים שכולל הוצאת שחורים וניקוי האדמומיות בצידי האף ?
אשמח לתשובה תודה מראש :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול פנים- שחורים בקצה האף
אורית בן יהודה27/07/2009היי:)
1. ניתן לנקז את השחורים(קומודונים) מהאף, מידת האדמומיות אם בכלל, תלויה במיומנות הקוסמטיקאית.
2. גם במידה ויש אדמומיות קלה בשל עור רגיש היא אמורה לעבור תוך יום יומיים- שוב ,תלוי עד כמה הקוסמטיקאית מקצועית.
3.לא נהוג לבצע טיפול רק בצידי האף, כאשר עוברים טיפול פנים הדבר כולל פילינגים מסיכות
ועוד , חוץ מניקןז השחורים- אחרת העור לא נראה אחיד.
כל קוסמטיקאית והמחיר שלה, בררי טלפונית או בקשי הצעות מחיר דרך אתרי הקוסמטיקאיות.
גשי לקוסמטיקאית שקיבלת המלצה עלייה, כך תהיי רגועה יותר.
בהצלחה,
אורית בן יהודה, קוסמטיקאית רפואית -אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאורית
סתיו29/07/2009ישל המלצה על קוסמטיקאית טובה באזור באר שבע ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתיקון והמשך
סתיו29/07/2009תיקון יש לך *
ובנסוף רציתי לישאול האם אחרי הסרת השחורים לא ישארו חורים כאלה באף ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה על קוסמטיקאית והמשך
אורית בן יהודה29/07/2009היי:)
אשמח לשלוח לך שם וטלפון של קוסמטיקאת מומלצת באזור באר שבע, אני לא עושה זו על גבי הפורום משום שרבים מנצלים זאת לפרסום עצמי, כתבי לי לאיימיל המצויין למעלה ליד התמונה של ואשלח לך המלצה בהקדם.
ניקוז שחורים ולא משאיר חורים, למעט שחורים מאד מאוד גדולים ואני מתקוונת ממש גדולים! המצויים זמו ארוך על הפנים, לכן לא כדי להמתין למצב כזה אלה לנקז את השחורים (קומודונים בהקדם).
בכל מקרה במידה ויש קומדונים גדולים מאוד , עדיין כדי לנקז אותם משום שנטייתם לגדול ובסופו של דבר קומודון עלול לגרום לפצע או שיתייבש ושתהייה מבוגרת יותר ישאיר "חור".
לכןרצוי לעשות זאת בבהקדם...
חשוב לציין :יש חשיבות לגיל, בגיל צעיר לעור יש נטיה לשיקום ותיקון ביעילות והפוך בגיל מבוגר.
יום טוב, אורית בו יהודה , קוסמטיקאית רפואית -אוררמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
סתיו29/07/2009תודה על התשובות ...
רציתי לשיאול אותך עוד משו בענין האזור של האף ...
לפעמים ניראה לי שהאף שלי התנפח או שהקצה שלו נוטה פיתאום כלפי מטה יותר והוא לא סולד .. רציתי לישאול אם זה תופעות ידועות שנגרמות כתוצאה ממשהו ואם יש לזה פיתרון?
אשמח לתשובות תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
אורית בן יהודה30/07/2009היי:)
אשמח לענות בכל שאלה הקשורה לקוסמטיקה.
בקשר לנפיחות ונטיית האף פני לרופא שיראה אותך.
בברכה,
אורית בן יהודה, קוסמטיקאית רפואית -אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


