מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- SHR + פצעונים לאחר גילוח.נעמה21/08/2009
היי..
אני מסירה שיער בדר"כ עם גילוח כיוון ואני רגישה לשעוות ולמכונה.. הבעיה היא שגם הגילוח לא כ"כ יעיל לי, כיוון והשיער צומח לי מתחת לעור ויוצאים פצעונים שעוברים רק לאחר המון זמן.
אתמול הסרתי שיער שוב בגילוח באיזור הידיים כיוון והלכתי לטיפול ראשון של SHR [אמרו לי שזה יעזור לפתור את הבעיה של צמיחת השיער מתחת לעור]
עכשיו רציתי לשאול 2 שאלות
1 - אחרי הטיפול הראשון בSHR השיער יצמח לי דק יותר?, האם הוא צומח לאט יותר? (כי בנתיים אני מרגישה שהוא צומח בדיוק כמו אחרי גילוח)
2 - האם פוליסן יעיל ושווה את הצריכה? ולאחר כמה זמן רואים תוצאות ונפטרים מהפצעונים עקב השיער שצומח מתחת לעור?
אני אשמח לקבל תשובות! ותודה רבה לך על המענה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לבר
מימי שגב22/08/2009היי ברוכה הבאה לפורום,הסרת שיער באחת מהשיטות כמו לייזר או ipl הינה תהליך שמתקבל על כל אחד בצורה שונה,לשיערה יש מחזוריות צמיחה ותהליך השינוי במצבה של השערה כמו צמיחה איטית או דקה תלוי בהחלט באיזה שלב היתה השערה בעת הטיפול?וזאת ניתן לראות רק לאחר מס טיפולים,לגבי שאלתך השניה,התשובה היא שזה אינדיוידואלי מאדם לאדם כמו כל דבר אחר.
תודה מימי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהSHR איזה? -פיצעונים לאחר גילוח.
אורית בן יהודה22/08/2009היי:)
כמו שמימי כתבה , דילול השיער הוא אינבדידואלי.
צמיחת השיער לאחר גילוח וטיפול הסרת שיער בIPL היא רגילה , לאחר כשבועיים השיער ינשור מעצמו, במידה והטיפול היה יעיל.
נקודה חשובה: SHR היא טכנולוגיה לא מכשיר.
מציעה לך לעיין בפורום הסרת שיער בפורטל זה, יש את מכשיר הARIA SHR שהוא IPL
ומכשיר סופרנו SHR שהוא לייזר. הקישי SHR בחיפוש מימין , יש כ220 תוצאות- קראי.
פוליסן מונע מהשערה לצמוח לתוך העור וע"י כך נמנעת דלקת זקיק השערה (פוליקוליטוס),
אלו למעשה הפצעים הנגרמים לך לאחר הגילוח.
טיפול הסרת שיער יעיל , פותר בדרך כלל לחלוטין את בעיית הפוליקוליטוס את השיפור רואים מטיפול לטיפול.
בברכה,
אורית בן יהודה , קוסמטיקאית רפואית - אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
דורון06/10/2009נהדר שזה מה שאת רואה, כי זה מה שאמור להיות, בערך 3 שבועות לאחר הטיפול תחל נשירה של חלק מהשיער, תחל צמיחה איטית יותר, והשיער יהפוך דק יותר מטיפול לטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


