הסרת שיער בידיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת שיער בידיים
    א.א.
    22/08/2009

    שלום רב, כבר קרוב לשנתיים אני מורידה שיער בידיים בשיטת IPL ומהטיפול הראשון נאמר לי שההפסקה בין הטיפולים היא 3 חודשים. מה שמעניין אותי האם ניתן לצמצם את זמן ההפסקה לפחות בין הטיפולים כי זה באמת מפריע לי (בנוסף נאמר לי שמהטיפול הבא אני אצטרך זמן ההמתנה 6 חודשים - אני כבר אחרי טיפול 11 ואני מאוד רחוקה מהתוצאה של דילול 80% וזה באמת יהיה בלתי נסבל), וכמובן בלי שאני אפגע בתוצאות.
    ואם זה לא יתאפשר האם בין הטיפולים אני יכולה לעשות שעווה בידיים?

    כמו כן רציתי לקבל המלצה על קרם ההגנה. היום אני משתמשת בקרם ההגנה של חברת avene ואני צריכה להגיד שהוא די בסדר ,חוץ מדבר אחד שהוא לא נספג טוב וכל פעם שאני שמה אותו אני צריכה להוריד שאריות בנייר, לכן אשמח להמלצה ממך לקרם ההגנה אחר שיהיה גם כזה טוב ואפקטיבי.
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת שיער בידיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ,תשובה לא.א,הסרת שיער מהידיים

    מימי שגב
    23/08/2009

    ברוכה הבאה לפורום,מאחר ואת נמצאת כבר בתהליך של הסרת שיער ב-ipl את תצטרכי להיות סבלנית לגבי התוצאות כי הן משתנות ממטופל למטופל,יכול להיות שאפשר לצמצם במעט את טווחי הטיפול בין הטיפולים,זה תלוי בקצב הצמיחה לאחר הטיפול וגם במרכז בו את עושה והחלטתם בעניין,
    לגבי שעווה לא רצוי לעשות.
    לדעתי גילוח יכול לתת פיתרון טוב מאוד כי אז זה רק כאשר יש צמיחה,
    אוכל להמליץ לך על מס מסנני שמש,תפני אלי למייל ואשמח לכתוב לך.




    תודה מימי שגב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו