הסרת שיער

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת שיער
    עזרה
    06/09/2009

    היי אורית,
    לאחר שראיתי בפורום את המלצתך על המכשיר" SELECTIF PRO" הלכתי לטיפול ראשון במכשיר ויש לי שאלה : מהי הדרך הנכונה לעבוד עם המכשיר?

    הקוסמטיקאית שלי עוברת על השערה עם המכשיר ואז תולשת אותה אבל אם יש שערה "עקשנית" שהפינצטה של המכשיר לא הצליחה לתלוש ,היא תולשת אותה עם פינצטה רגילה שכנראה דקה יותר.

    השאלה שלי היא: האם צריך להוציא את השיער רק בפינצטה של המכשיר או שמספיק שעוברים עם המכשיר על השערה ואז אפשר לתלוש אותה גם עם פינצטה רגילה ?

    האזורים של הטיפול שלי הם בשפם ובסנטר וחלק מהשערות שם פלומתיות ודקות ואולי בגלל זה קשה לה לתלוש אותם,

    למרות שנראה לי יותר הגיוני שכדי להגיע לתוצאות טובות יותר צריך להשתמש רק במכשיר.

    יכול להיות שהמכשיר טוב בשבילי אבל בגלל אופן עבודה לא נכון אני לא אדע באמת עם המכשיר מתאים לי.

    אני מקווה שתוכלי לעזור לי כי אני לא יודעת עם להמשיך בטיפולים עם המכשיר הזה או לעבור למכשיר אחר , בינתיים השיער צמח בדיוק אותו דבר ולא היה שום שינוי לטובה.
    תודה רבה.



    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת שיער

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסרת שיער

    אורית בן יהודה
    07/09/2009

    היי:)ברוכה הבאה לפורום
    הדרך הנכונה לעבוד עם מכשיר הSELECTIF PRO היא:
    1. יש לעבוד על שערות באורך של כ4 מילימטר , במידה והשערה ארוכה יותר יש לקצר אותה לפני הטיפול, הסיבה לכך היא שבעבודה על שיער ארוך מידי אנרגיית האולטאסאונד מתבזבזת ולא מפיקים את המירב מהטיפול.
    2.חשוב להסביר את התהליך של מחזוריות צמיחת השיערה . במחזור שיער אחד של שערה קיימים שלושה שלבים, השלב היחידי בו מושמדת השיערה היא בשלב הצמיחה (אנגן) שערות שלא בשלב הצמיחה לא יחלשו או יושמדו בשום שיטה של הסרת שיער באם זה אפילציה, SELECTIF, IPL או ליזר.
    3. בטיפול ע"י SELECTIF PRO , השערה ניתקת מהשורש לא מייד בדר"כ אלא לאחר יום או מספר ימים הדבר אינדבדואלי, בIPL ובלייזר להמחשה מגלחים את השיער והשיער ממשיך לצמוח ונושר רק לאחר כשבועיים.
    הקוסמטיקאית שלך פועלת נכון יש לתלוש את השערה ,בדרך כלל רצוי עם פינצטה דקה משום שהמצבט של המכשיר לא מספיק עדין לתלישת שיערות פלומתיות. הסיבה שאת מרגישה את התלישה היא שהעבודה ע"י המכשיר נעשתה, אך ההתנתקות מהשורש לוקחת זמן כפי שכתבתי והיא לא מיידית בדר"כ.
    חשוב לתלוש את השיערו מסיבה נוספת , חלק השיער הוא לא בשלב הצמיחה. והמרווח בין טיפול לטיפול לטיפול באזור השפם והסנטר היא כשלושה וחצי שבועות ואין טעם להשאיר שערות שלא בשלב הצמיחה ולעבוד עליהן שוב- שיערות שהיו בזמן הצמיחה יחלשו או לא יצמחו במחזור השיער הנוכחי .
    חשוב לציין שאחוזי השיער בשפם ובסנטר הנמצאים בשלב הצמיחה (אנגן) הם כ 65-70% , כך שבהתמדה בטיפול בSELCTUF התוצאות מהירות יחסית באזור זה ועל שיער פלומתי כמו שלך לא תעבוד שום שיטה אחרת חוץ מאפילציה.
    ציינתי "מהירות יחסית" משום שעד עכשיו כתבתי על מחזור צמיחה אחד ועל השלבים בו, לשיער יש מספר מחזורי צמיחה והדבר אינבדואלי- לכן בהתמדה בטיפול תקבלי תוצאות יפות.
    מקווה שעזרתי,
    בברכה,
    אורית בן יהודה , קוסמטיקאית רפואית - אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    עזרה
    07/09/2009

    היי אורית,תודה רבה על ההסברים.
    רשמת שאחרי הטיפול עם המכשיר "חשוב לתלוש את השערות כי אין טעם להשאיר שערות שלא בשלב הצמיחה".
    האם במקום פינצטה אפשר להשתמש בשעווה?
    באזור השפם השיער צפוף ודק יותר והשימוש בשעווה מהיר ומשאיר את האיזור נקי יותר.
    בשניהם השערה יוצאת עם השורש ואם זה לא פוגע בטיפול הייתי מעדיפה לעשות את הניקוי של
    השערות בשעווה.
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    אורית בן יהודה
    07/09/2009

    היי:)
    אפשר ואפילו רצוי, חשוב להגיע לטיפול הבא בזמן שתקבע לך הקוסמטיקאית.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    עזרה
    07/09/2009

    אורית,
    תודה רבה לך על התשובות והתמיכה ,עזרת לי מאוד!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    עזרה
    07/09/2009

    אורית,
    תודה רבה לך על התשובות והתמיכה ,עזרת לי מאוד!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו