טיפול באמצעות אינפרא אדום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול באמצעות אינפרא אדום
    מורן
    22/10/2009

    שלום אני התחלתי טיפול ראשון להסרת שיער במפשעות(הכל) באמצעות אינפרא אדום.. השאלה שלי היא האם גילוחים בין טיפול לטיפול משפעיםם או מפרעים למהלך הטיפול או לתוצאותיו..!
    הקוסמטיקאית שעורכת לי את הטיפול אמרה לי לגלח רק פעם אחת בין טיפול לטיפוול...ואני מעדיפה לגלח תמיד שגודל השאלה עם זה משפיע או מפריע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גילוח בשלבי טיפול באינפא אדום

    אורית בן יהודה
    22/10/2009

    היי)ברוכה הבאה לפורום.
    גילוח השיער בין הטיפולים לא גורע מערך הטיפול,.
    ישנם מכשירים , שבהם ניתן לתכנת את המכשיר לפי עובי השיערה בכל מקום נתון ובכל שלבי הטיפול.
    לכן, במידה והמיכשור איתו עובדת הקוסמטיקאית הוא כזה , יש לגדל מספר ימים לפני הטיפול את השיער ולא לגלחו
    כדי השקוסמטיקאית תראה כיצד צמח השיער ותתאים את תוכנת המכשיר לסוג השיער
    כך מתקבלות תוצאות מירביות.
    מעבר לכך את יכולה לגלח.
    בברכה,
    אורית בן יהודה, קוסמטיקאית רפואית -אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי אורית

    נטלי
    23/10/2009

    קראתי תתגובה שלך פה ומה שאת אומרת פה שאפשר לטפל גם בשיער דק בגוף?בלי סיכונים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תהליך הסרת השיער

    אורית בן יהודה
    25/10/2009

    היי:)
    בעיקרון , בתהליך הסרת שיער יעיל השיער הנותר מטיפול לטיפול נהייה דליל יותר ויותר מטיפול לטיפול ומה שנותר הופך לדק יותר ויותר מאחר והנימים המספקים חמצן לזקיק השיער או נהרסים או נחלשים, ז"א מספקים פחות חמצן לזקיק השערה. לכן חשוב מיכשור מתאים, או קליניקה המחזיקה כמה סוגיי מכשירים , כך ניתן להתמודד בהצלחה יתרה עם שיעור ייתר גם בשיער יותר דק ועדין, במיוחד בשלבים סופיים של הטיפול . בכל מקרה שיער דק מאוד (פלומתי), או חסר פיגמנט לא יגיב לשום מכשיר העובד על אנרגיה אופטית -אנרגיית אור (IPL, אינפרא) ויש לשלב לשיער כזה טיפול ע"י אפילציה או אולטרה סאונד - SELCTIF PRO - שניהם מטפלים בהצלחה בשיער פלומתי.
    בברכה,
    אורית בן יהודה, קוסמטיקאית רפואית -אורמדיקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו