מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הסרת שיער ב-IPLליאור16/11/2009
שלום רב,
עברתי 12 טיפולים אצל קוסמטיקאית פרא רפואית במכשיר שנקרא קריסטל כשמהטיפול ה-10 הקוסמטיקאית עברה למכשיר שנקרא אופטימה-היא אמרה לי שזה אותו מכשיר רק יותר מהיר
את הטיפולים אני עוברת בכל הגוף: מפשעה, ידיים, רגליים, גב, בטן, שחי
יש כמובן שיפור בגדילה, אך עדיין יש צמיחה בכל האזורים, בעיקר ברגליים ובידיים אומנם יותר פלומתית אבל צמיחה די רבה
רציתי לדעת אם זה נורמלי שלאחר כבר 12 טיפולים עדיין יש צמיחה באזורים אלו, או שכדאי להפסיק את הטיפולים ולעבור לליזר?
כמו כן רציתי לדעת אם באמת מכשירים אלו הם אותו דבר-האם שניהם פועלים על טכנולוגית ה-IPL ואם האופטימה באמת יותר טובה/ מהירה?
תודה מראש
ליאור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת שיער ב- IPL
אורית בן יהודה17/11/2009היי:) ברוכה בהאה לפורום.
שני המכשירים הן הקריסטל והן האופטימה פועלים על טכנולוגיית IPL, האופטימה חדישה יותר וחזקה יותר מהקריסטל.
האם את סובלת מבעיות הורמונליות? במקרה כזה נדרשים יותר טיפולים.
האם יש אזורים שאת רואה הידללות ניכרת בשיער מלבד העובדה שהשיער פלומתי יותר?
כל כמה זמן את מגיעה לטיפול?
אני צריכה יותר אינפורמציה כדי לייעץ לך
מצפה לתשובתך
בברכה,
אורית בן יהודה, קוסמטיקאית רפואית - אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער IPL
ליאור17/11/2009תודה על התגובה,
לא ידוע לי על אי אלו בעיות הורמונליות שמהן אני סובלת, מה כוונתך בדיוק?
הטיפולים בהתחלה היו במרווחים של חודש וחצי ובמשך הזמן עלו לחודשיים
בידיים יש הידללות מעטה , אני לא רואה הבדל גדול,, ברגליים- מהברך ומטה יש קרחות אך עדיין יש צמיחה, ומהברך למעלה- יש יותר שיער ,בהבטן יש עדיין פסן של שיער מהפופיק ומטה כזה ובכל הבטן צומח אבל יחסית פחות, בבית השחי יש צמיחה של מספר שערות אבל לא ממש במרכז השחי אלא יותר לכיוון היד למעלה ולכיוון הבטן מטה (מסביבו השחי) בגב עדיין יש צמיחה אך קשה לי לראות מה קורה שם..
בנוסף יש לציין שאת הרגליים,השחי ווהמפשעה (לא כולה) אני מגלחת, את הידיים לפעמים היא עושה לי עם שעווה (אחרי הטיפול) ולפעמים היא מגלחת לי אותם ואז מטפלת- כנ"ל לגבי הבטן והגב
האם זה בסדר?
תודה רבה על העזרה, מצפה לתשובתך
ליאור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרת שיער IPL
אורית בן יהודה18/11/2009היי:)
נראה שיש תצאות יפות, את יכולה לרווח יותר את הטיפולים בשלב זה.
אזור הידיים הוא בעייתי יותר בכל מקרה עדיף לגלח, אחרת האנרגייה מתבזבזת על השיער במקום להתמקד מפני העור ועד לזקיק השערה.
שימי לב, ברגע שהשיער פלומתי מידי ולא משתנה מטיפול לטיפול יש לעבור לשיטה אחרת.
בברכה,
אורית בן יהודה, קוסמטיקאית רפואית -אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


