מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רטין Aנופר24/11/2009
שלום,
רציתי לדעת האם קוסמטיקאיות רפואיות מוכרות קרמים לעור הפנים עם רטין A ?
באיזה ריכוזים של החומר הזה אפשר לקנות מקוסמטיקאית?
המטרה היא כדי לחדש את העור שבכללי הוא בסדר אך עם מעט פיגמנטציה ליד העין...
האם משתמשים בקרם הזה רק בלילה?
והאם הוא מעקב תהליך הזדקנות? כאילו פחות קמטים?
תודה רבה.
נופר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רטין A
אורית בן יהודה24/11/2009היי:)ברוכה הבאה לפרום.
רטין A הוא חומר רפואי לכל דבר וניתן רק ע"י מרשם מרופא,רטין A במקור יועד לטיפול באקנה וכמו הרבה תרופות גילו שהוא עושה גם דברים אחרים, משפר קמטים וגורם לשגשוג של קולגן ואלסטין בעור .היום רושמים אותו גם לאנטיאייג'ינג וגם כחלק מטיפול הבהרה יחד עם הידרוקינון, יש גם את פורמולת קליגמן הידועה להבהרת העור מכילה רטין וחומרים נוספים לפי צרכי העור - במרשם רופא. עם זאת רטין A הוא חומר העלול לגרום לגירוי יתר בעור ובנוסף בשימוש ממושך הוא גורם לנימי דם בולטים -קופרוז.
אצל קוסמטיקיות את יכולה להשיג חומרים עם רטינול שהוא נגזרת של רטין A ואינו גורם לנימים ולגירוי העור. למרים קייסר MGP יש סרום מצויין הנקרא RETINOLIC XS SEROM עושה עבודה נהדרת גם במקרים של אקנה וגם כחלק מטיפול לעיקוב תהליכי הזדקנות.
את כל החומרים המוזכרים מורחים בשעות הלילה ובמשך היום חשוב מאוד להקפיד על מריחת קרם הגנה . חשוב שתגשי לאבחון כדי להתאים לך את הטיפול הנכון עבורך
בברכה,
אורית בן יהודה, קוסמטיקאית רפואית -אורמדיקס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
נופר25/11/2009היי אורית :)
לי יש אקנה וכתמים (שמתחילים להעלם)... אני מטופלת אצל רופאת עור..
אני יותר שואלת בשביל אמא שלי.. היא שמעה על זה מכמה מקומות שונים שרטין A כמו שציינת מחדש את העור וטוב נגד קמטים.. והיא עכשיו רוצה קרמים שמחדשים את העור...
1. את הסרום שאת מציינת של מרים קייסר RETINOLIC XS SEROM קונים אצל קוסמטיקאית רפואית?
2. תוכלי להמליץ לי על "סדרה" איכותית של אנטי אייג'ינג לנשים בגיל 50 וקצת? לפחות חברה או מאיפה לקנות? הכוונה לקרם יום עם מקדם הגנה גבוה, קרם לילה עם חומרים מחדשים, את הסרום כבר רשמת לי.. רק לדעת מאיפה קונים.. ומה עם תרחיץ פנים? גם צריך?
אני אתאר לך את העור שלה: יש לה עור שומני... וגם בגיל הזה יוצא לה פה ושם פצעונים. היא ממש בלי הרבה קמטים! יש קצת ליד העין כמו קמטי צחוק כאלה... וזהו לא משהו רציני בכלל...
תודה לך על הפירוט ותשובתך המהירה :)
אני מעדיפה לקנות לה את המוצרים בעצמי לפי ההמלצות שלך בתור מתנה...
אך אם היא חייבת לבוא לקוסמטיקאית כדי להתאים אישית אז אין בעיה!
שוב תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה על תכשרים
אורית בן יהודה26/11/2009היי:)נופר
ישנם הרבה מאוד חומרים פעילים לחברות קוסמטיקה שונות , איני יכולה להמליץ לך על תכשירים
מבלי לאבחן את עור פניה של אמך.
חשוב להתאים לה תכשירים על בסיס חומצות כדי לטפל גם בעור השמן ובו זמנית לחדש את העור ולשפעלו, חשיבות רבה לחומרים בפעילים בתוך התכשירים ויטמין סי , חשוב שיהיה "אסתר וטימין C " משום שהוא בנוי בפזה שומנית וחדיר לתא לקרום התא שגם הוא שומני ולא חומצה אסקורבית שהיא בפזה מיימית, כמו כן למרות גילה של אמך העור עדיין מתנהג כעור שמן מבוגר לכן רצוי להמנע מתכשירים כבדים אלה לחפש מרכיבים כמו חומצה הילהרונית, מטרקסיל 300, רטינול ואנטי אוקסידנטים. בשעות היום רצוי למרוח חומרים עם נוגדי חמצון ןכמובן קרם הגנה מפני השמש, גם בחורף. ניתן לשלב טיפולי פוטו רג'ובינשיין ופוטו טייטנינג העושים עבודה יפה במיצוק וחידוש העור כך מקבלים ערך נוסף גם טיפול ע"י חומרים פעילים וגם שימוש במכשור מתקדם כדי לשפר את מרקם העור.
אני ממליצה לך למצוא קוסמטיקאית רפואית העובדת עם חומרים פעילים של חוה זינגבויים, מריים קייסר, ביופור ועוד, כמו כן רצוי שתהייה מודעת וטכנולגיות מתקדמות , כך שתוכל להתאים לאמך את הטיפול הטוב ביותר.
אני אישית לא נצמדת לסדרה ספציפית לעיתים יש מקום לשלב חומרים של חברות שונות כשי לקבל את האפקט הטוב ביותר.
בברכה, אורית בן יהודה , קוסמטיקאית רפואית - אורמדיקס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


