סוגי מכשירים להסרת שיער,....עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סוגי מכשירים להסרת שיער,....עזרה
    אורטל
    10/03/2010

    שלום , אני סיימתי כלפני 6 חודשים טיפולי אינפרא אדום ברגליים מפשעות ובית השחי , והאמת יש תוצאות , אך נשאר לי עוד שיערות
    ככה , סוג השיערה שלי : ברגליים , דקה , שטנית ,(עור בהיר)
    במפשעות : טיפה יותר שחור , נשארו לי בעיקר בעמוק של המפשע , ושפתיים.
    בבית שחי יש מעט וזה גם שטני וחסית דק

    הייתי בבית הרופאים בריינס , ת"א ושם משתמשים בND-YAG ואמרו לי שזה ללא כאב .....
    יש גם עוד מכשיר שמעניין אותי : ה-LIGHTSHEERE
    ויש גם את ה-SHR ו-IPL
    מה הכי מוצלח? מה הכי מתאים לסוג עור שלי ושיערה כמובן, מה לא כואב זה הכי חשוב לי

    תודה רבה מראש על התשובות
    אשמח בעיקר לדעת על הND-YAG מי שמכיר ,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסרת שיער

    אורית בן יהודה
    11/03/2010

    הי:)ברוכה הבאה לפורום.
    השיער הנותר שאת מתארת דק וחסר פיגמנט , סוג השיער שלא ניתן להסיר באנרגייה אופטית (קרן אור / לייזר) לכן תוצאות מצופות הן כ 80 % ונשמע שהגעת לתוצאה יפה, כדי לשקול סיום טיפול ע"י אפילציה או אולטרה סאונד.
    בברכה, אורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד משהו

    אורטל
    11/03/2010

    תודה על התשובה ,

    השיערה שלי ארוכה באיזור הברכיים אך היא לא בהירה מאוד , רואים אותה , זה נכון שהיא יותר דקה !

    אולטרא סאנד יכול לשפר את המצב דווקא הוא? לא לייזר?

    לגבי האפילציה שמעתי שזה מאוד כואב , זה נכון?
    איפה ניתן לעשות אפילציה על ידי רופאים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבלה

    אורית בן יהודה
    16/03/2010

    הי:)
    אפילציה באזור הברכיים היא ממש עינוי, רק באירופה רופאים מבצעים אפילציה .
    אני מציעה לך לנסות להסיר את השיער מאזור זה ע"י מכשיר E STYLE בטכנולוגיית ELOS
    המכשיר ברוב המקרים יעיל לשיער שיש בו גם מעט פיגמנט מאחר שטכנולוגיה זו משלבת שני סוגי אנרגיה בו זמנית RF ן IPL והתוצאות נהדרות.
    הטיפול במכשיר מבוצע הן ע"י רופאים והן ע"י קוסמטיקאיות רפואיות , חיפוש בגוגל יפנה אותך גם למרכזים רפואיים וגם לקוסמטיקאיות.
    את בהחלט יכולה לנסות גם את הסלקטיף הבחירה בידייך.
    בהצלחה, אורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו