מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סוגי מכשירים להסרת שיער,....עזרהאורטל10/03/2010
שלום , אני סיימתי כלפני 6 חודשים טיפולי אינפרא אדום ברגליים מפשעות ובית השחי , והאמת יש תוצאות , אך נשאר לי עוד שיערות
ככה , סוג השיערה שלי : ברגליים , דקה , שטנית ,(עור בהיר)
במפשעות : טיפה יותר שחור , נשארו לי בעיקר בעמוק של המפשע , ושפתיים.
בבית שחי יש מעט וזה גם שטני וחסית דק
הייתי בבית הרופאים בריינס , ת"א ושם משתמשים בND-YAG ואמרו לי שזה ללא כאב .....
יש גם עוד מכשיר שמעניין אותי : ה-LIGHTSHEERE
ויש גם את ה-SHR ו-IPL
מה הכי מוצלח? מה הכי מתאים לסוג עור שלי ושיערה כמובן, מה לא כואב זה הכי חשוב לי
תודה רבה מראש על התשובות
אשמח בעיקר לדעת על הND-YAG מי שמכיר ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת שיער
אורית בן יהודה11/03/2010הי:)ברוכה הבאה לפורום.
השיער הנותר שאת מתארת דק וחסר פיגמנט , סוג השיער שלא ניתן להסיר באנרגייה אופטית (קרן אור / לייזר) לכן תוצאות מצופות הן כ 80 % ונשמע שהגעת לתוצאה יפה, כדי לשקול סיום טיפול ע"י אפילציה או אולטרה סאונד.
בברכה, אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו
אורטל11/03/2010תודה על התשובה ,
השיערה שלי ארוכה באיזור הברכיים אך היא לא בהירה מאוד , רואים אותה , זה נכון שהיא יותר דקה !
אולטרא סאנד יכול לשפר את המצב דווקא הוא? לא לייזר?
לגבי האפילציה שמעתי שזה מאוד כואב , זה נכון?
איפה ניתן לעשות אפילציה על ידי רופאים ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלבלה
אורית בן יהודה16/03/2010הי:)
אפילציה באזור הברכיים היא ממש עינוי, רק באירופה רופאים מבצעים אפילציה .
אני מציעה לך לנסות להסיר את השיער מאזור זה ע"י מכשיר E STYLE בטכנולוגיית ELOS
המכשיר ברוב המקרים יעיל לשיער שיש בו גם מעט פיגמנט מאחר שטכנולוגיה זו משלבת שני סוגי אנרגיה בו זמנית RF ן IPL והתוצאות נהדרות.
הטיפול במכשיר מבוצע הן ע"י רופאים והן ע"י קוסמטיקאיות רפואיות , חיפוש בגוגל יפנה אותך גם למרכזים רפואיים וגם לקוסמטיקאיות.
את בהחלט יכולה לנסות גם את הסלקטיף הבחירה בידייך.
בהצלחה, אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


