מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לגמרי מבולבלתאורטל20/03/2010
שלום,
ברצוני לעשות טיפול להסרת שיער , ואני כרגע לגמרי מבולבלת בין מה הכי טוב בשבילי (כל חברה אומרת מה שטוב לה כמובן ) אך אין לי באמת דרך לדעת מי הכי דובר אמת (לפחות במקרה שלי).
בגדול העור שלי בהיר מאוד , שעיתי טיפול אינפרא אדום בצ"לולייט בכפר סבא במשך כמעט 3
שנים כי השיערה שלי הייתה גודלת מאוד לאט. (טיפול בארך כל 4 חודשים)אז יצא ממש ארוך. כיום , יש לי בקושי שיערות (הטיפול הארחון היה לפני חצי שנה , מאז אפילו לא עשיתי שעווה ) . נשארו לי שיערות בעיקר באיזורים הבאים: ברכיים (דק , ארוך כי 6 חודשים להסרתי שיער) שטני +.
מפשעות עמוק (מעל כמעט ואין ) ארוך ושטני כהה. בית השחי יש עוד שטני כהה, יריכיים כקדמיות בעיקר , כמעט פלומטי אך לא בלונדיני , שטני כזה. ושם האינפרא כמעט לא עזר . יש שיפור אך בקטנה.
בבקשה תדריו אותי אני ממש רוצה להמשיך , ולהסיר לחלוטין את השיערות שלי !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיום הסרת שיער
אורית בן יהודה21/03/2010הי:)ברוכה הבאה לפורום.
כדי לסיים אזורים שלא מגיבים יותר להסרת שיער בIPL בשל היותם פלומתיים וחסרי פיגמנט יש
לעבור טיפולי אפילציה או אולטרה סאונד.
בהצלחה, אורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך...
אורטל22/03/2010שלום , תודה רבה לך על התשובה המהירה קודם כל .
איפה אפשר לעשות אולטרה סאונד? אף פעם לא שמעתי על זה , זה בטוח? זה כאוב?
אשמח אם תעזרי לי שוב . רק רופאים מבצעים זאת או גם קוסמטיקאיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאולטרה סאונד
אורית בן יהודה22/03/2010הי:)
לא כואב ובטוח הטיפול נעשה לרוב ע"י קוסמטיקאיות למידע רחב יותר הקישי SELECTUF PRO בגוגל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


