עזרה בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בבקשה
    טל
    07/06/2010

    שלום לכולם,
    קוראים לי טל ואני גבר בן 23.

    יש לי שיערות בזרועות...כאילו בין המרפק לכתף...לא ארוכות אבל רבות במספרן...וזה פשוט פשוט מחליא אותי...
    יש לי קעקועים אז לייזר\אפילצייה לא באים בחשבון...

    עכשיו..אני הורדתי מספר פעמים את השיערות מהזרועות בעזרת ה"אפיליידי" של אחותי, התולש את השיערות מהשורש.

    הבעייה הגדולה היא שכל פעם יום יומיים לאחר המעשה הופיעו לי הנקודות האדומות הידועות לשמצה, ובחלקן אף הציץ לבן... ולאחר רק כ-4 ימים הן נעלמו....

    מישהו פה מכיר שיטה טובה להרגיע את העור ולמנוע הופעתן של נקודות אדומות לאחר שימוש באפיליידי? או אם אתם מכירים סוג של אפיליידי שפחות מגרה את האור?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליקוליטיס

    אורית בן יהודה
    09/06/2010

    היי:)ברוך הבא לפורום.
    התופעה ממנה אתה סובל נקראת פוליקוליטיס - דלקת זקיק השערה למניעת התופעה מומלץ לרכוש פוליסן אצל קוסמטיקאית ולמרוח מספר ימים לאחר מריטת השיער הטיפול בפוליסן ימנע
    את התפרצות הפצעים.
    כדי להפתר משיער באזור מקועקע מומלצת שיטת הסרת השיער באולטרה סאונד - בטוחה
    על אזורי קעקוע.
    בברכה, אורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו