אורית,אני צריכה את הייעוץ שלך.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אורית,אני צריכה את הייעוץ שלך.
    נילי
    28/07/2010

    שלום לך,
    אני בחורה מאוד שעירה.
    (אין לי בעיות הורמנליות)
    יש לי עור בהיר ושיער שחור.
    ניסיתי בעבר לייזר,
    והפסקתי כי-
    הטיפולים כאבו באופן בלתי נסבל,
    וגם התוצאות לא מגיעות!
    היתי צריכה לעשות המון המון המון המון טיפולים...
    במרווח של 3 חודשים!
    עכשיו,
    שמעתי על המכשיר E max של סינרון,
    והבנתי שזה מכשיר מ-ע-ו-ל-ה!
    כי צריך לכל היותר 5 טיפולים ואת נשארת חלקה.
    אבל זה גם מאוד מאוד אבל מאוד יקר!
    עכשיו,
    אצלי בעיר יש קוסטמיקאית שעושה הסרת שיער באינפרא-אדום
    במחיר שאני יכולה לעמוד לו.
    אבל...
    אני לא יודעת עד כמה הוא יעיל והאם אפשר להשיג איתו
    100% הצלחה כמו במכשיר של סינרון,
    אני לא רוצה לחזור על אותה טעות שעשיתי עם הליזר(שילמתי המון כסף ולא השגתי תוצאות).
    אז מה את אומרת?כדי לי להתחיל בטיפולי האינפרא-אדום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסרת שיער 100%??

    אורית בן יהודה
    29/07/2010

    היי:)ברוכה הבאה לפורום.
    אין שום מכשיר שנותן 100% הצלחה, ניתן להגיע לתוצאות של כ80% דילול, המכשור של סינרון מעולה אך גם איתו כמו כל המכשירים הפועלים על אנרגיה אופטית (אור) התוצואות הםהן80% ל90% דילול במקרה הטוב( צלוי בטיב המכשור המטפל גיל ומצב הורמונלי), תמיד יש צורך בטיפולי תחזוקה על מעט השיער הנותר לאחר סידרת טיפולים. במידה ואת בוחרת לא לעשות טיפולי תחזוקה את יכולה לסיים את התהליך הסרת השיער
    ע"י אפילציה או אולטרה סאונד.
    בברכה, אורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו