העלמת צלקות/כתמים בלייזר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • העלמת צלקות/כתמים בלייזר
    דפנית
    11/08/2010

    שלום רב.
    האם שיטה זו יעילה. איך היא עובדת? מותרת אחרי רואקוטן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    העלמת צלקות/כתמים בלייזר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העלמת צלקות /כתמים בלייזר

    מגי צ'רונה
    13/08/2010

    לדפנית שלום וברוכה הבאה לפורום
    לאחר רואקוטן צריך להמתין לפחות שנה לפני טיפול בלייזר. תלוי לאיזו תקופה קיבלת רואקוטן ובאיזה מינון. רצוי שהטיפול יבוצע ע"י או בהשגחת רופא.
    השיטה עובדת ע"י מיקוד של קרני לייזר באזורים מצולקים שגורם לפיברובלסט , תאי ריקמת החיבור,
    להפריש קבוצה של פוליסכרידים(רב סוכרים) וחלבונים שמייצרים את הקןלגן וע"י כך מטשטשים
    ומעלימים צלקות שונות החל מצלקות אקנה וכלה בצלקות טראומטיות שניגרמו מפציעה .
    תלוי גם מה עומק הצלקת. (לא כל צלקת אפשר להעלים) רצוי שתבדקי ותיפני לרופא מקצועי ומנוסה בתחום.
    בטיפולי כתמים - פיגמנטציה, ניתן לטפל בקרני IPL , קרניים אלה מתפרסות על פני שטח גדול יותר מאשר קרני לייזר הממוקדות. החום ממיס את הפיגמנט(המלנין) שיוצר את הכתם ומעלים אותו.
    בתחילה יש אדמומיות באזור שטופל ונפיחות קלה אך אפשר לחזור לשיגרת היום ולמרוח מעט מייק אפ על הפנים.
    בהצלחה - מגי צ'רונה, קוסמטיקאית פרא רפואית - עכו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו