עור פנים יבש במיוחד .

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עור פנים יבש במיוחד .
    אנונימית
    28/04/2011

    שלום, אני בת 16 סובלת מאקנה קלה מאוד וניסיתי כל מיני משכות וסבונים יום יומיים של פילינג עדין כדי להקל על האקנה , מה שקרה זה שהפצעונים בקושי יוצאים אבל העור שלי נהיה מאוד יבש ובחלק מהמקומות בפנים הוא מתקלף טיפה וזה נורא לא אסתטי , אני כל הזמן מסתירה את העיגולים האדומים של הפצעונים בקונסילר ומעל שמה שכבה דקיקה של מייקאפ (התכשירים איכותיים כמובן ומותאמים לסוג העור שלי) פעם זה היה נראה טוב אבל עכשיו כשאני שמה אפילו רק קונסילר על המקומות שברצוני להסתיר כל היובש מתבלט ורואים את ההתקפלויות המגעילות ואני לא יכולה לא לשים קונסילר/מייקאפ כי אז רואים את כל הנקודות האדומות .

    השאלה היא מה עושים כדי להפתר מההתקלפויות והיובש הנוראי ? אני שמה קרם לחות איכותי של VICHI וזה לא עוזר , וגם קראתי באינטרנט שלחמם חלב במיקרו ולמרוח בתנועות סיבוביות עוזר במיקרים כאלה אז עשיתי פעם אחת קצת שיפר את המצב ויום מחורת שוב אני מתקלפת וכבר שורפות לי הלחיים מרוב היובש.

    בבקשה תיעצו לי על משהו אני מסתכלת על עצמי במראה ובוכה , מצב הפנים שלי מוריד לי את כל הביטחון ואני נגעלת מאיך שהפנים שלי נראות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עור פנים יבש במיוחד .

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עור פנים יבש במיוחד . - תגובה

    רחל סיטבון
    02/05/2011

    שלום שרון וברוכה הבאה לפורום.
    את מתארת מצב בו ייבשת מידי את עורך.
    אכן ייבוש העור הינו שלב תקין בתהליך ריפוי עור אקנתי. אך אסור לנו לשכוח ללחח אותו במקביל במידה הרצויה.. המלצתי להפסיק מייד עם התכשירים המייבשים ולתת לעור להשתמש במערכות הליחוח והמיום שלו כמובן בנוסף ללחות בה הינך משתמשת (בהנחה והיא טובה נוחה ומתאימה לך).
    תני לעור לחדש ולרפא את עצמו ואז תוכלי לחזור ולהשתמש בתכשירים כמובן במידת הצורך. המטה היא להגיע לקילוף לעצור לתת לעור להתחדש ולהתרפא בעזרת לחויות וחוזר חלילה. הכתמים בהנחה והם רק בגוון כהה יותר מהעור ולא ייצרו צלקת שלא בגובה העור יתבהרו עם הזמן. עד אז אם זה ממש מפריע תמשיכי להשתמש בקונסילר ומייק שנותנים פתרון זמני מושלם.

    בהצלחה מקווה שהועלתי
    רחל סיטבון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה .

    שרון
    04/05/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בפנטן פלוס

    אורית בן יהודה
    05/05/2011

    היי שרון, אני רוצה להוסיף עצה נוספת שמאוד עוזרת ללקוחותי המשתמשים בחומרים קרטוליטים
    (ממיסים מקלפים) .חומרים פעילים נותנים מענה נהדר לאקנה ופוסט אקנה- חומרים הגורמים לפילינג עדין בעור ריפוי הפצעים וטיפול בפוסט אקנה-סימנם, אך יחד עם זאת כמו במקרה שלך גורמים לקילופים עדינים ותחושת יובש והנחת מיקאפ/קונסילר מעל רק מדגישה את העור המתקלף.
    במקרה כזה הפתרון הוא לקנות בבית המרקחת משחה הנקראת: "בפנטן פלוס", להפסיק זמנית את הטיפול בחומרים הפעילים ולמרוח בפנטן פלוס מספר פעמים ביום - ומעל מקדם הגנה ביציאה החוצה. ממש כפי שרחל כתבה עד להבראה של העור .
    מריחת המשחה תגרום לריכוך העור ניתוק והנשלת התאים המתים , את תראי זאת לאחר כיומיים טיפול, בעת המקלחת בשטיפת הפנים יפלו כל התאים המתים ומתחתיו יתגלה עור בריא.
    יש לחזור לחומרים פעילים בהדרגה ובכל מקרה של קילוף קל לעצור ולחזור על הטיפול המומלץ.
    ניתן להשתמש גם בלחות כפי שרחל כתבה אך שימוש במשחה הרפואית(היא ללא מרשם)
    מנתק את התאים במהירות והיא מומלצת לאחר כל טיפול בו העור צריך להתחדש כמו לאחר איפור קבוע , פילינגים , הנשלת גלדים העלולים להיווצר מטיפול במחט חשמלית ועוד.
    בהצלחה, אורית בן יהודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו