שאלה קצת אחרת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה קצת אחרת
    שבי
    02/05/2012

    אני בן 22 לוקח 20 מ"ג ציפרלקס בבוקר עם 125 מ" למיקטל, ועוד 100 מ"ג למיקטל בלילה.
    בגלל שאני משחק כדורגל באופן מקצועי אני לוקח כדורי מגנזיום כ300 מ"ג לפני השינה.
    האם יש בעיה בשילוב נטילת הכדורים?

    2.הובחנתי על ידי פרופסור יאיר למפל במחלה בשם" הפרעת דה-ריאליזציה (באנגלית: Derealization Disorder).
    בגלל שבמהלך 10 שנים שאני משחק כדורגל קיבלתי 5 זעזועי מוח חשבתי שיש קשר בין החבלות למחלה. רשום גם בויקפדיה שיש קשר בין זעזועי מוח למחלה.
    פרופסור למפל אומר שאין קשר זין זעזועי המח למחלה אלא זה בגלל לחץ נפשי.
    אשמח לשמוע דעתך?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה קצת אחרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה קצת אחרת - תגובה

    ד''ר דנה אקשטיין
    03/05/2012

    שלום חנן,
    1. אין שום בעיה בשילוב של נטילת ציפרלקס, למיקטל ומגנזיום.
    2. לא ניתן להגדיר דה-ריאליזציה כמחלה. מדובר בסימפטום, כלומר תחושה סוביאקטיבית של אדם. סימפטום זה יכול להופיע כהפרעה בודדת או בשילוב עם תחושות נוספות והוא יכול להיות חלק גם מהפרעה נוירולוגית וגם מקושי רגשי או נפשי. לכן, לפני שניתן לומר האם יש קשר בין התופעה אצלך לחבלות הראש, יש צורך בידיעה יותר ברורה של סיבת הופעת הדה-ריאליזציה אצלך (באמצעות הבנת פרטים כמו משך המחלה, האם היא מתמשכת או מופיעה לסרוגין, באילו מצבים ולכמה זמן מופיעה, האם יש ממצאים בבדיקות של הדמית המוח ושל EEG...). באופן כללי, במקרים מסוימים יכול להיות קשר לחבלות ראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו